پورمحمدی: ادعا ندارم اما علم الیقین دارم /بچه های ما بچه های موبایلی هستند/نباید مردم برای کار اداری کوچک معطل باشند و آخر سر سراغ زیر میزی بروند

پورمحمدی گفت: یکی از مهم ترین مسائل گرفتاری اخیر ما مسئله نظام اداری و بورکراسی معیوب و شبه مدرنی که از بیرون آمده است.

پورمحمدی: ادعا ندارم اما علم الیقین دارم /بچه های ما بچه های موبایلی هستند/نباید مردم برای کار اداری کوچک معطل باشند و آخر سر سراغ زیر میزی بروند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی پورمحمدی در مرحله دوم از آخرین مناظره به بیان نظرات خود پرداخت و پاسخ دیگر کاندیداها را داد.

اهم صحبت‌های مصطفی پورمحمدی از این قرار است:

* بنا شد که به مسائل اصلی کشور در حوزه اقتصاد و تحولاتی که نیاز دارد اشاره کنم. تولید را گفتم که دماسنج رشد تولید، بازار بورس و سرمایه است. شعار ندهیم.

* موضوع دوم مسائل اداری و نظام ارداری است.

* اگر شما بالاترین درآمد نفتی را داشته باشید، بهترین برنامه را برنامه نویسان بنویسند و بهترین مدیران در خدمت شما باشد، با نظام معویب اداری بهره وری به صفر می رسد.

* یکی از مهم ترین مسائل گرفتاری اخیر ما مسئله نظام اداری و بورکراسی معیوب و شبه مدرنی که از بیرون آمده است. با این نظام اداری، رَه به جایی نخواهیم برد.

* مدیران ارشد ما به این قصه توجه ندارند و علتش این است که ناآگاه‌اند. بنده ادعا ندام اما علم الیقین دارم. 45 سال در عمده نظام اداری حضور مستقیم داشتم.

* دنیا خیلی تجربه کرده است.

* دولت الکترونیک امروز مشکل گشا است،، دولت الکترونیک کامپیوتر مقابل ما نیست. دولت الکترونیک یعنی هیچ کاغذی ننویسید و هزینه‌ای نکنید.

* بچه های ما بچه های موبایلی هستند هوش مصنوعی و دولت الکترونیک پاسخ گوی آنان است.

* نه شفافیت است، نه تکلیف مردم مشخص نیست که توسط سامانه کار کنند یا کاغذ بدهند،آخر سر هم پرونده باید زیر بغلشان باشد و زیرمیزی بدهند.

* این وظیفه مدیر عالی کشور است که ساختار اداری را اصلاح کند.

* داشبوردهای الکترونیک به راحتی می تواند در اختیار مردم و در خانه‌هایشان باشد.

* مردم نیاز نیست دردسر تحمل کنند و برای کار اداری کوچک چند روز معطل باشند و آخر سر سراغ زیر میزی و پارتی بروند.

* بدانیم یکی از مشکلت اصلی کشور نظام اداری است و با نگاه نو و در دنیا تجربه شده و دولت ها را کوچک کرده از آن استفاده کنیم.

27215

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان