رشد ۱۴ درصدی مسافران پروازهای فرودگاه مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از رشد ۱۴ درصدی مسافران پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ خبر داد.

رشد 14 درصدی مسافران پروازهای فرودگاه مشهد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمود امانی‌بنی با اشاره به میزان تغییرات پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس اظهار کرد: در اردیبهشت‌ماه امسال 5 هزار و 198 پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته حدود 14 درصد افزایش داشته است. همچنین 709 هزار و 615 مسافر در فرودگاه مشهد جابه‌جا شدند که این تعداد نیز نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته حدود 14درصد افزایش داشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه در اردیبهشت‌ماه 4024 پرواز داخلی نشست و برخاست کرده که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته افزایش 11 درصدی داشته است، افزود: در این ماه 554 هزار و 326 مسافر داخلی جابه‌جا شدند که نسبت به دوره زمانی مشابه حدود 9 درصد افزایش داشته است.

امانی‌بنی با اشاره به تغییرات پروازهای خارجی فرودگاه مشهد یادآور شد: در اردیبهشت‌ماه 1174 پرواز خارجی نشست و برخاست داشته که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته افزایش 27 درصدی را نشان می‌دهد و از سوی دیگر 155 هزار و 289 مسافر پروازهای خارجی در فرودگاه مشهد تردد داشتند که این تعداد حاکی از رشد 33 درصدی نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی در خاتمه با بیان اینکه بیشترین پرواز داخلی در اردیبهشت‌ماه امسال مربوط به مسیر مشهد - تهران با 925 پرواز و 134 هزار و 475 نفر مسافر و بیشترین سهم پرواز خارجی مربوط به مسیر مشهد-نجف با 224 پرواز و 30 هزار و 685 نفر مسافر بوده است، یادآور شد: پیک پرواز و مسافر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال مربوط به روز جمعه 24 فروردین‌ماه امسال، با 199سورتی پرواز و 27 هزار و 739 نفر مسافر بوده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان