آغاز طرح اوقات فراغت دانش آموزان چهارمحال و بختیاری

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح اوقات فراغت دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در ۸۶۵ پایگاه طرح اوقات فراغت خبر داد.

آغاز طرح اوقات فراغت دانش آموزان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت استان، در سالن ورزشی شهید فهمیده شهرکرد برگزار شد.

ذوالفقار علیخانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در این آیین با تاکید بر اهمیت انتخابات؛ اظهار کرد: ان‌شاالله مردم استان بار دیگر با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای، حماسه دیگری می‌آفرینند.

وی با اشاره به آغاز طرح اوقات فراغت دانش آموزان استان، بیان کرد: طرح اوقات فراغت استان چهارمحال و بختیاری کار خود را به صورت رسمی از امروز در 865 پایگاه اوقات فراغت شروع می‌کند تا در فضایی پرنشاط و جذاب، برنامه‌هایی در راستای سند تحول بنیادین و تربیت اسلامی اجرایی شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیج، هلال احمر، اتحادیه دانش آموزی با آموزش و پرورش استان در طرح اوقات فراغت همکاری دارند، خاطرنشان کرد: طرح اوقات فراغت از روز یکشنبه 3تیرآغاز وتا پایان 20 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان