متأسفانه تیم ملی آلمان فینالیست می‌شود!

رستمی با اشاره به اینکه «یورو ۲۰۲۴» هنوز هیچ پدیده‌ای نداشته است، توضیح داد: از بازی‌هایی که تا به امروز دیده‌ایم، می‌توان گفت تیم‌ها بسیار وضعیت خوبی دارند. تیم ملی سوئیس واقعا بازی‌های خوبی را از خود ارائه کرده و متأسفانه باید اعتراف کنیم که آلمان هم دارد خوب بازی می‌کند.

متأسفانه تیم ملی آلمان فینالیست می‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرحسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه حضور در ویژه‌برنامه «یورو 2024» که همزمان با بازی‌های جام ملت‌های اروپا از آپارات اسپرت در حال پخش است، درباره مدعیان این دوره از رقابت‌های یورو به خبرنگار «اطلاعات آنلاین» گفت: واقعا من با تیم‌های مدعی کاری ندارم و همواره تیم مورد علاقه‌ام ایتالیا بوده است. بعد از ایتالیا هم اسپانیا و پرتغال را دوست دارم. اما طبق بازی‌هایی که شاهد هستیم، این‌بار هم متأسفانه تیم‌ملی آلمان به فینال می‌رسد و خوشبختانه مقابل آن اسپانیا قرار می‌گیرد و قهرمان می‌شود. وی درباره این احتمال که آلمان و اسپانیا تا پیش از فینال مقابل یکدیگر قرار بگیرند هم گفت: این احتمال هم وجود دارد و فکر می‌کنم در این حالت هم باز اسپانیا از آلمان می‌برد.

به نقل از اطلاعات رستمی با اشاره به اینکه «یورو 2024» هنوز هیچ پدیده‌ای نداشته است، توضیح داد: از بازی‌هایی که تا به امروز دیده‌ایم، می‌توان گفت تیم‌ها بسیار وضعیت خوبی دارند. تیم ملی سوئیس واقعا بازی‌های خوبی را از خود ارائه کرده و متأسفانه باید اعتراف کنیم که آلمان هم دارد خوب بازی می‌کند. ایتالیایی که دوستش دارم فقط خوب بازی نکرده است!

این بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به اینکه اگر فوتبالیست می‌شد، به کدام پست علاقه داشت، گفت: من چپ دست هستم و احتمالا پای چپ بهتری هم داشته باشم، اما اگر قرار بود فوتبالیست شوم، یا دروازه‌بان می‌شدم یا مهاجم. حس می‌کنم وسط زمین حوصله‌ام سر می‌رفت! احتمالا اگر دروازه‌بان می‌شدم هم از پا استفاده می‌کردم و مانند هیگوئیتا با کف پا توپ را دفع می‌کردم!

وی درباره پوشش زنده بازی‌های یورو 2024 از آپارات اسپرت و خارج از قاب تلویزیون هم گفت: در این حوزه هرچقدر دسترسی مردم به محتوا راحت‌تر باشد، قطعا خروجی‌اش جذاب‌تر خواهد بود. امروز هم نحوه دسترسی مخاطبان به پلتفرم‌ها بسیار راحت‌تر است و وقتی درگاه‌های مختلف وارد این میدان می‌شوند، رقابتی هم شکل می‌گیرد. در هر رقابتی، تک بودن و برنده شدن، هیچ ارزشی ندارد. در بستر رقابت و در مواجهه با رقیب است که عملکرد تو قابل سنجش می‌شود.

رستمی تأکید کرد: شخصا از هر گونه انحصار، بدم می‌آید و معتقدم در یک محیط رقابتی است که چالش شکل می‌گیرد و همین چالش هم برای مردم می‌تواند جذاب باشد.
این بازیگر با اشاره به سریال «سه پنج دو» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده که پیش‌تر در آن ایفای نقش کرده بود ادامه داد: این سریال، یک سوژه فوتبالی داشت و نام آن هم اشاره به ترکیب معروف سه پنج دو در فوتبال برزیل داشت که سال‌ها با همین ترکیب به شهرت رسیده بود. در آن سریال هم مربیان مختلف وارد باشگاهی می‌شدند و مدیریت آن باشگاه به مربی فشار می‌آورد که باید با ترکیب سه پنج دو تیم را پیش ببرد! می‌خواستند ترکیب تحمیلی خود را به مربی بدهند. تیم هم هیچ‌وقت نتیجه نمی‌گرفت.

رستمی درباره خاطرات فوتبالی خود هم گفت: من بارها به استادیوم دعوت شده‌ام، اما تا امروز فقط یک بار برای بازی فوتبال به استادیوم رفتم. یک بار در زندگی‌ام این حضور را در استادیوم آزادی تجربه کردم. آن هم برای بازی ایران و کره‌جنوبی بود که در مقدماتی جام‌جهانی برگزار می‌شد. آن تجربه واقعا برایم جذاب بود و خاطره خوبی از آن روز دارم.

وی درباره علاقه‌مندی‌های فوتبالی خود توضیح داد: در میان تیم‌های ملی خارجی تیم ملی ایتالیا و در میان تیم‌های باشگاهی رئال، اینتر و لیورپول را دوست دارم. منچسترسیتی هم تیم خوبی است. فوتبال داخلی را، اما واقعا نگاه نمی‌کنم!

امیرحسین رستمی درباره حضور در فصل دوم «جوکر» هم گفت: حضور در این برنامه واقعا جذاب بود و می‌دانستم کار سختی دارم. قبل از ضبط برنامه هم گفتم اگر حتی عکس رضا نیکخواه را به من نشان بدهید، در اول بازی حذف می‌شوم! من و رضا سال‌هاست که با یکدیگر رفیق هستیم و این رفاقت به گونه‌ای است که حتی با دیدن عکسش خنده‌ام می‌گیرد. همان ابتدا به احسان علیخانی گفتم، من با عکس رضا نیکخواه هم حذف می‌شوم، حالا که خودش را آورده‌اید، معلوم است که حذفم قطعی است!

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان