۱۷ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی زیر پوشش خدمات فرهنگی کمیته امداد هستند

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: ۱۷ هزار دانش آموز کرمانشاهی زیر پوشش خدمات فرهنگی کمیته امداد هستند.

17 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی زیر پوشش خدمات فرهنگی کمیته امداد هستند

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه با اشاره به اینکه این دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی از کمک هزینه تحصیلی و لوازم تحریر استفاده می کنند اظهار کرد: برای تقویت بنیه علمی، استعدادسنجی و نخبه پروری هم کمیته امداد برنامه های ویژه ای دارد که در بخش های مختلفی چون ورزشی، قرآنی و علمی به دنبال کشف استعدادها و حمایت از آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با 10 موسسه برای حمایت از دانش آموزان نخبه در بخش تیزهوشان، قرارداد همکاری دارد، افزود: حمایت از دانش آموزان محدود به دوره تحصیل نیست و کمیته امداد از دانشجویان زیرپوشش در مقاطع روزانه و شبانه هم حمایت مادی و معنوی را انجام می دهد.

معاون فرهنگی کمیته امداد کرمانشاه، تقویت دانش آموزان زیرپوشش امداد از نظر آموزش های فنی حرفه ای و ورود به بازار کار را هم یکی دیگر از اولویت های مهم کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد: برای همه دانش آموزان زیرپوشش امداد دوره های کوتاه مدت و بلند مدت آموزش های فنی حرفه ای در نظر گرفته می شود که در پایان دوره هم می توانند از تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد بهره ببرند و کسب و کار خود را آغاز کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر