قلب دفاع شمس آذر را بیمه می‌کنیم/ زارع امتحانش را پس داده است

دفاع وسط شمالی شمس آذر در گفت و گوی اختصاصی با خبرآنلاین گفت: در فصل جدید لیگ برتر فوتبال با عملکرد خوب و منسجم خود قلب دفاع شمس آذر را بیمه می‌کنیم.

قلب دفاع شمس آذر را بیمه می‌کنیم/ زارع امتحانش را پس داده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هومن ربیع زاده، دفاع میانی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرآنلاین با اشاره به انگیزه فراوان بازیکنان برای فصل جدید لیگ برتر و شروع تمرینات گفت: همانند فصل گذشته که عملکرد خوبی در لیگ داشتیم این فصل هم سعی می‌کنیم کم اشتباه ظاهر شویم و قلب دفاع شمس آذر را بیمه کنیم.

مدافع 26ساله یشمی پوشان که سال گذشته از مس رفسنجان به جمع شمس آذری ها اضافه شد درخصوص وضعیت قرارداد خود با این تیم اظهارکرد: من قرارداد دوساله با شمس آذر دارم که یک سال آن سپری شده و یکسال دیگر باقی مانده است.

ربیع زاده که سابقه بازی در سپیدرود رشت را هم در کارنامه دارد درخصوص پیوستنش به شمس آذر گفت: من در مس رفسنجان زیاد به بازی گرفته نمی‌شدم که همین امر باعث شد به شمس آذر بیایم و بیشتر فرصت بازی کردن داشته باشم.

وی درخصوص عملکرد تیم شمس آذر در فصل گذشته گفت: علیرغم کسر سه امتیاز و حواشی پیش آمده که از درون تیم خیلی بیشتر از بیرون نمود داشت و انگیزش ما را پایین آورده بود توانستیم برگردیم و بازی های خوبی ارائه دهیم و درمجموع عملکرد خوبی داشتیم.

دفاع وسط شمس آذر ادامه داد: دو سه هفته اول مشکلاتی داشتیم و بازی های خوبی ارائه نمی‌دادیم ولی رفته رفته به شرایط آرمانی برگشتیم و پدیده لیگ شدیم.

وی درخصوص زوج قلب دفاع شمس آذر هم اظهارکرد: من بیشتر فصل گذشته با اینکه قبلا در پست هافبک دفاعی هم بازی کرده بودم بعنوان دفاع وسط کنار محمدرضا رضایی بازی کردم که امسال بخاطر خدمت مقدس سربازی راهی ملوان شده است.

ربیع زاده درخصوص شرایط فعلی شمس آذر هم تصریح کرد: خوشبختانه تمرینات از روز پنجشنبه شروع شده و از دوشنبه وارد فاز جدیدی تری خواهد شد و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین خواهیم داشت تا مهیای شروع رقابت‌ها شویم.

وی درباره نقل و انتقالات شمس آذر تا اینجا هم گفت: تاکنون سبحان پسندیده از هوادار و بابک رنجبری از پیکان به جمع ما اضافه شده اند و عرفان قهرمانی که نیم فصل راهی صنعت نفت آبادان شده بود و همچنین سعید کریمی مدافعان میانی شمس آذر به این تیم برگشته اند و در ادامه تیم سر و شکل بهتری خواهد گرفت.

دفاع خوش قد و قامت یشمی پوشان درباره رفتن سعید دقیقی و آمدن مازیار زارع هم اظهارکرد: باتوجه به نتایج خوب تیم و بالارفتن انتظارات آقای دقیقی توقع امکانات بیشتر و بازیکنان بهتری را داشت که به دلیل محدودیت بودجه باشگاه میسر نشد و باتوجه به امکانات و بازیکنان خوب ملوان راهی این تیم شد.

ربیع زاده ادامه داد: این یک تصمیم شخصی بود که باید به آن احترام گذاشت و امیدواریم با سرمربی جدید روند خوب خود را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: مازیار زارع بازیکن بزرگی بوده و امتحان خود را پس داده است.

ربیع زاده افزود: ایشان در زمینه مربیگری هم کارنامه درخشانی داشته و در اولین فصل ملوان را به لیگ برتر آورد و با این تیم نتایج خوبی گرفت.

وی درخصوص حواشی بوجود آمده برای شمس آذر هم گفت: متاسفانه حواشی دامن‌گیر تیم ما شد و کسر امتیاز و اتفاقات نیم فصل و رفت و برگشت سرمربی و جدایی مهره های کلیدی و مشکلی که برای مدیرعامل باشگاه پیش آمد که البته مربوط به دوران شمس آذر نبود مقداری تیم را تحت الشعاع خود قرار داد ولی با همه این مشکلات کماکان با قدرت به کارمان ادامه می دهیم و با کامل شدن تیم و انجام تمرینات آماده سازی امیدواریم بهترین نتیجه را در لیگ بیست و چهارم بگیریم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر