صحبت‌های اسکوچیچ درباره حضور در تراکتور؛ احساس می‌کنم در خانه هستم!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من سال های زیادی را در ایران گذرانده ام و این کشور به مانند خانه برای من می ماند.

صحبت‌های اسکوچیچ درباره حضور در تراکتور؛ احساس می‌کنم در خانه هستم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دراگان اسکوچیچ در خصوص حضور مجدد در فوتبال ایران و عهده دار شدن هدایت تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: از اینکه بار دیگر به فوتبال ایران بازگشتم خیلی خوشحال هستم. من در نقاط مختلفی از ایران کار کرده‌ام و از این طریق با مردمانی از ایران در نواحی مختلف آشنا شده ام.

او ادامه داد: بخش اعظمی از دوران مربیگری خود را در ایران گذرانده‌ام و این کشور حس خانه را به من می‌دهد. از هواداران تراکتور شناخت خوبی دارم و از مالک باشگاه تشکر می‌کنم که بابت حضورم در تراکتور تلاش زیادی کرد.

اسکوچیچ افزود: آماده سازی تیم را به سه بخش تنظیم می‌کنم. یک پیش آماده سازی داریم، یک اردو در آنکارای ترکیه خواهیم داشت که در آنجا چند بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم و بعد از آن آماده حضور در مسابقات لیگ برتر می‌شویم.

او تصریح کرد: همیشه دوست داشته‌ام که رابطه نزدیکی با بازیکنان داشته باشم و در موقع تمرین بسیار جدی خواهم بود. دوست دارم بازیکنان خط قرمزها را تشخیص دهند و بدانند که در چه نقطه‌ای حضور دارند. اگر آن عملکردی را که از بازیکنان انتظار داشته باشم بتوانند انجام دهند رابطه بسیار خوبی با من خواهند داشت و اگر دست به دست هم دهیم به هر نتیجه‌ای که مدنظرمان باشد دست خواهیم یافت.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: شرایط خوبی را داریم و امکانات خوبی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. باشگاه تراکتور زمین تمرین بسیار با کیفیتی در اختیار دارد و هرچیزی که برای تمرین کردن لازم باشد را باشگاه برای ما مهیا کرده است.

اسکوچیچ درباره لیگ برتر ایران عنوان کرد: همه باشگاه‌ها برای ما قابل احترام هستند و مطمئنم که فصل پرفشاری را در پیش خواهیم داشت. ما هر چه که در توان داشته باشیم برای رقابت با سایر تیم‌ها به کار خواهیم گرفت.

سرمربی تراکتور ادامه داد: باید حس رقابت بین بازیکنان به وجود آید و در تمرین تلاش زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم کنند. بازی‌های سختی را در پیش داریم و از این موضوع اطلاع دارم که هواداران از ما انتظارات زیادی دارند. و ما هم تلاش خواهیم کرد تا بهترین اتفاقات برای تراکتور رخ دهد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر