موبایل خاص سامسونگ برای ورزشکاران المپیکی/ عکس

سامسونگ که اخیراً نسخه‌ی المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ را رونمایی کرده بود، توزیع این گوشی را بین ورزش‌کاران آغاز کرده است.

موبایل خاص سامسونگ برای ورزشکاران المپیکی/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، سامسونگ در رویداد آنپکد خود نسخه‌ی ویژه‌ی گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 6 با تم المپیک را رونمایی کرد. این گوشی به‌عنوان هدیه به تمامی ورزش‌کاران شرکت‌کننده در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 اهدا می‌شود.

بر اساس گزارش زومیت، طبق اعلام سامسونگ، توزیع نزدیک به 17 هزار دستگاه نسخه‌ی المپیک گلکسی زد فلیپ 6 به ورزش‌کاران آغاز شده است و آن‌ها می‌توانند حتی پیش‌ از عرضه‌ی رسمی، از این گوشی تاشدنی استفاده کنند.

موبایل خاص سامسونگ به دست ورزشکاران المپیکی رسید / عکس

نسخه‌ی المپیک گلکسی زد فلیپ 6 از رنگ زرد سفارشی بهره می‌برد و لوگو بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس در پنل پشتی آن حک شده است. علاوه‌براین، روی هر دستگاه eSIM اپراتور Orange با 100 گیگابایت دیتای 5G به‌صورت پیش‌فرض نصب شده است.

سامسونگ کیف‌پول دیجیتال خود (Samsung Wallet) را نیز با کارت دسترسی رایگان به سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی برای هریک از گوشی‌های زد فلیپ 6 المپیک شارژ کرده است. این شرکت در بیانیه‌ی مطبوعاتی‌اش اعلام کرد که تعدادی از اپلیکیشن‌های مرتبط با المپیک نیز به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی‌ها نصب شده‌اند.

سامسونگ از زمان المپیک 1998 شریک اصلی کمیته‌ی بین‌المللی المپیک (IOC) بوده است و از سال 2014، نسخه‌های سفارشی گوشی‌های گلکسی را برای این رویداد ورزشی مهم عرضه می‌کند.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر