طرز تهیه شربت قهوه خوش طعم و متفاوت

شربت یکی از بهترین نوشیدنی های خنک برای فصل های گرم می باشد. شربت قهوه یکی از متفاوت ترین نوع شربت ها می باشد که به راحتی و در مدت زمان کمی تهیه می شود که شما برای مدتی این را می توانید در یخچال نگهداری کنید.

طرز تهیه شربت قهوه خوش طعم و متفاوت

این شربت بسیار مناسب برای دوست داران قهوه است زیرا علاوه بر اینکه با قهوه بتوانند انواع نوشیدنی های گرم را تهیه کنند می توانند نوشیدن خنک، شیرین و دلچسب ای را برای فصول گرم تهیه نمایند. روش تهیه این نوشیدنی بسیار ساده است و می توانید در یخچال نگهداری نمایید. این شربت مقداری غلیظ است و در داخل آن از یخ برای خنک تر شدن شربت استفاده می گردد. طرز تهیه شربت قهوه با طعمی ایده آل را در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

شیک اسپرسو، کوک اسپرسو و آیس موکا سه تای دیگر از نوشیدنی هایی می باشن که علاقمندان به قهوه می توانند به راحتی و در مدت زمان کمی در منزل تهیه کنند. برای داشتن دسترسی ساده و راحت به روش تهیه این سه نوشیدنی خنک با قهوه بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید. از شربت قهوه می توانید به عنوان نوشیدنی انرژی زا و سرحال کننده در تابستان و یا به عنوان نوشیدنی شیرین با قهوه برای پذیرایی از مهمان ها استفاده کنید. در ادامه مطلب ما روشی ساده را برای تهیه شربت قهوه قرار داده ایم.

شربت قهوه متفاوت

مواد لازم

  • شکر به مقدار لازم
  • آب به مقدار لازم
  • وانیل به مقدار لازم
  • قهوه به مقدار لازم

شربت قهوه وانیلی

طرز تهیه شربت قهوه با طعمی شیرین

مقدار تهیه مواد اولیه بستگی به خودتان دارد و به حدی که می دانید مورد استفاده قرار می گیرد تهیه نمایید. ابتدا مقداری آب و شکر را در قابلمه ای مناسب بریزید و بر روی حرارت ملایم قرار دهید. صبر کنید تا شکر به خوبی در آب حل شود و زمانی که حل شد هم بزنید.

زمانی که شکر در آب حل شد وانیل را اضافه کنید، اگر مقدار شکر و آبی که در قابلمکه ریخته اید کم است وانیل به اندازه 1/3 قاشق چای خوری اضافه کنید در غیر این صورت می توانید مقدار بیشتری اضافه نمایید. صبر کنید تا شربت به غلظت مورد نظر برسد.

حالا باید به سراغ تهیه قهوه بروید. برای این کار مقداری قهوه را در قهوه ساز بریزید و حدود 1 لیوان قهوه درست کنید. برای سرو باید مقداری از شربت تهیه شده را به قهوه اضافه کنید و مقدار اضافه کردن شربت بستگی به شما دارد که شربتی شیرین یا مقداری تلخ می خواهید.

طرز تهیه شربت قهوه وانیل

با توجه به مقدار قهوه از شربت وانیل به دست آمده در قهوه بریزید و در حد مخلوط شدن هم بزنید. حالا شربت قهوه شما آماده است و برای خنک شدن از تکه های یخ استفاده کنید زیرا در تهیه قهوه از آب گرم استفاده می شود و می توانید لیوان را یک ساعت در یخچال قرار دهید. شربت وانیل تا 1 ماه قابل نگهداری در یخچال می باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر