رو نمایی از اجاق گاز هوشمند ۵۸۶ داتیس برای اولین بار در ایران!

اگر شاغل و حتی خانه‌دار هستید و به دنبال یک اجاق گاز همه چیز تمام می‌گردید محصول جدید شرکت داتیس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

رو نمایی از اجاق گاز هوشمند 586 داتیس برای اولین بار در ایران!

یکی از جدیدترین محصولات شرکت داتیس اجاق گاز شیشه‌ای است که آشپزخانه شما را هوشمند می‌کند. این اجاق گاز هوشمند داتیس امکان اتصال به اینترنت و اپلیکیشن کنترل از طریق موبایل را فراهم کرده است و به همین دلیل برای افراد شاغل و دارای فرزند خردسال مناسب است. این گاز با داشتن 5 شعله پرقدرت آشپزی را برای خانم‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. پس اگر می‌خواهید یک اجاق گاز مدرن و باکیفیت بخرید پیشنهاد ما اجاق گاز هوشمند داتیس مدل 586 است. در ادامه به توضیحات کامل از این گازهوشمند می‌پردازیم.

آشپزخانه هوشمند با اجاق گاز هوشمند DG-586

اجاق گاز شیشه‌ای که یکی از جدیدترین محصولات داتیس است امکانات ویژه‌ای مثل اتصال به اینترنت و اپلیکیشن مخصوص را دارد که امکان داشتن یک آشپزخانه هوشمند را به شما می‌دهد. بنابراین اگر شما کارمند و یا شاغل هستید و یا فرزندان‌تان اوقاتی از روز را تنها در خانه می‌گذرانند اجاق گاز هوشمند داتیس امکان کنترل از راه دور را فراهم می‌کند. برای کنترل از راه دور اجاق گاز هوشمند داتیس کافیست به اپلیکیشن مخصوص متصل شوید و وضعیت شعله اجاق گاز را بررسی و آن را خاموش کنید.

اجاق گاز با قابلیت اتصال به اینترنت داتیس علاوه‌بر امکان کنترل از راه دور، یک صفحه لمسی هم دارد که هم می‌توانید شعله را کنترل کنید و هم به هر شعله جداگانه زمان بدهید تا بعد از گذشت زمان مقرر شعله گاز خاموش شود.

مشخصات اجاق گاز هوشمند داتیس مدل 586

این اجاق گاز هوشمند به رنگ مشکی تولید شده که یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای طراحی آشپزخانه و انتخاب اجاق گاز شیشه‌ای است. همچنین این اجاق گاز 5 شعله دارد. تعداد و توان شعله‌های اجاق گاز یکی از دغدغه‌های خانم‌های خانه‌دار است که در این محصول جدید به خوبی برطرف شده است.

توان شعله پلوپز (شعله وسط) 3.8 کیلووات، توان شعله بزرگ 2.8 کیلووات، توان شعله متوسط 1.8 کیلووات و توان شعله کوچک 1 کیلووات است. شیشه اجاق گاز هوشمند داتیس با ضخامت 8 میلی‌متر سکوریت و نسبت به ضربه و حرارت مقاوم است و به همین دلیل نگرانی خانم‌های خانه‌دار را از شکستن و ضربه دیدن صفحه اجاق گاز شیشه‌ای راحت می‌کند. اگر هم فرزند خردسال دارید این گاز برای شما مناسب است زیرا قفل کودک دارد و خیالتان از بابت فرزندتان راحت خواهد بود.

همچنین سرشعله اجاق گاز هوشمند داتیس از برند Sabaf ایتالیا و از جنس آلومینیوم و آهن لعابی با راندمان بالا HE است. این گاز مجهز به سیستم ایمنی شامل شیر ترموکوپل‌دار فوق سریع (Top Time)، سیستم جرقه زن از برند Lorenzo ایتالیا و سیم فندک الکتریکی از برند Sabaf ایتالیا است. درضمن بوبین شیر این اجاق گاز از برند Orkli اسپانیاست.

از دیگر ویژگی‌های گاز هوشمند داتیس مدل 586 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی منحصربه‌فرد شبکه چدنی پنج تکه با پوشش لعاب مات
  • دارای پلیت روغن‌گیر با پوشش لعاب مات
  • دارای ولوم فلزی با زیر ولومی
  • دارای پنل گالوانیزه با ضخامت 0.7 میلی‌متر
  • سطح انرژی A
  • ابعاد محصول 52*92 سانتی‌متر
  • ابعاد برش 48*89.5 سانتی‌متر و عمق پنل 6 سانتی‌متر
  • دارای تبدیل شعله سرد کن
  • دارای مبدل صلیبی
  • دارای دفترچه راهنما
  • دارای برگه گارانتی
  • بسته‌بندی کارتن شیرینگ شده
  • دارای دو شاخه برق
  • دارای 4 عدد بست کابینت

اجاق گاز هوشمند داتیس برای چه کسانی مناسب است؟

این اجاق گاز هوشمند برای افراد شاغل، خانم‌های خانه‌دار و کسانی که فرزند خردسال دارند مناسب است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اجاق گاز هوشمند داتیس امکان اتصال به اینترنت و اپلیکیشن است. بعد از اتصال گاز به اپلیکیشن می‌توانید از طریق موبایل وضعیت شعله‌های گاز را چک کنید. همچنین از دیگر ویژگی‌های گاز هوشمند داتیس می‌توان به داشتن قفل کودک اشاره کرد. بیشتر کسانی که فرزند خردسال دارند از بابت شعله اجاق گاز و خطر آتش‌سوزی نگرانند. این گاز هوشمند با امکان کنترل از راه دور و قفل کودک این مشکل را حل کرده است.

رو نمایی از اجاق گاز هوشمند 586 داتیس برای اولین بار در ایران!

کم‌مصرف‌ترین اجاق گاز

مدل جدید اجاق گاز داتیس از نظر مصرف انرژی رده A را دریافت کرده است. راندمان گرید A نشان دهنده کمترین مصرف انرژی است. به عبارت دیگر اجاق گاز هوشمند داتیس کم‌مصرف است و در عین حال کارایی بالایی هم دارد. بنابراین هنگام خرید اجاق گاز جدید به برچسب انرژی روی اجاق گاز دقت کنید و البته اجاق گاز با قابلیت اتصال به اینترنت داتیس با رده مصرف انرژی A یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

مشعل‌های اجاق گاز هوشمند داتیس

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید اجاق گاز برای خانوم‌ها توجه به تعداد شعله‌های اجاق گاز است. زیرا هنگام آشپزی هر چه تعداد و توان شعله‌ها بیشتر باشد آشپزی راحت‌تر خواهد. به‌خصوص قبل از مهمانی‌ها وقتی داشتن شعله بیشتر و پرقدرت‌تر مهم خواهد بود. گاز هوشمند داتیس 5 شعله دارد شامل؛ 1 عدد شعله پلوپز، 1 عدد شعله بزرگ، 2 عدد شعله متوسط و 1 عدد شعله کوچک که آشپزی روزمره و مهمانی را برای خانم‌ها راحت‌تر کرده است.

استانداردهای اجاق گاز هوشمند داتیس

محصول جدید شرکت داتیس استانداردهایی را دریافت کرده است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • دریافت استاندارد رضایت‌مندی مشتری ISO 10002:2006 از TUV آلمان
  • دریافت استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 از TUV آلمان
  • دریافت استاندارد CE اروپا از TUV آلمان
  • دریافت عنوان نمونه استانی در سال 1391 در استان سمنان
  • دریافت استاندارد 14628 برچسب انرژی گرید A

نتیجه‌گیری

اگر شاغل و حتی خانه‌دار هستید و به دنبال یک اجاق گاز همه چیز تمام می‌گردید محصول جدید شرکت داتیس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. امکان اتصال به اینترنت، امکان کنترل شعله‌ها از راه دور و تایمر شعله‌ها و چندین مورد دیگر این محصول را به یک اجاق گاز هوشمند تبدیل کرده است. پس اگر به دنبال خرید یک اجاق گاز عالی و به‌روز هستید اجاق گاز هوشمند داتیس مدل 586 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر