فوری: احتمال برگزاری بازی‌های استقلال در مشهد

جواد نکونام با برگزاری بازی‌های استقلال در ورزشگاه تختی مخالف بوده و احتمال اینکه آبی پوشان دیدارهای خود را در مشهد برگزار کنند، زیاد است.

فوری: احتمال برگزاری بازی‌های استقلال در مشهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازسازی استادیوم آزادی باعث شده تا برنامه‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس جهت برگزاری دیدارهای خانگی در فصل بیست و سوم با مشکل مواجه شود. سازمان لیگ و فدراسیون رسما اعلام کردند که دیدارهای دو تیم باید در ورزشگاه تختی برگزار شود.

به نقل از ورزش سه در واقع سازمان لیگ اعلام کرد که تنها بازی‌های مهم دو تیم از جمله دربی پایتخت قرار است که در ورزشگاه آزادی برگزار شود و دو تیم باید تا پایان فصل، در استادیوم تختی به مصاف رقبا بروند، موضوعی که به مذاق دو تیم و هواداران آنها خوش نیامده است.

اکنون خبر رسیده که پس از بررسی استادیوم تختی و نواقص این ورزشگاه و کیفیت پایین چمن آن، جواد نکونام با برگزاری بازی‌های استقلال در این استادیوم مخالفت کرده و احتمال اینکه آبی‌ها مشهد را به عنوان میزبان بازی‌های خود اعلام کنند، وجود دارد.

امروز نماینده باشگاه استقلال در گفتگوی حضوری که با امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ داشت، به وی اعلام کرد که آبی پوشان تمایل دارند تا بازی‌های خود را به جای تختی، در مشهد برگزار کنند.

جواد نکونام به مدیران باشگاه اعلام کرده که چمن ورزشگاه امام رضا (ع) از کیفیت بهتر و بالاتری برخوردار است و او تمایل دارد تا بجای تختی، بازی‌های تیمش را در مشهد برگزار کند و استقلالی‌ها نیز امروز این موضوع را شفاهی به گوش مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ رساندند.

البته سازمان لیگ به باشگاه استقلال اعلام کرده که باید درخواست خود را به صورت کتبی ارسال کنند تا نتیجه نهایی در این خصوص اعلام شود.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر