اینزاگی به دنبال جانشینی برای طارمی!

مهدی طارمی حداقل به مدت پانزده روز از میادین و تمرینات به دور خواهد بود و این بدان معناست که او دیدار هفته نخست لیگ برابر جنوا را از دست خواهد داد.

اینزاگی به دنبال جانشینی برای طارمی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مصدومیت مهدی طارمی بدترین خبر برای سیمونه اینزاگی و هواداران اینتر بود. مهاجم ایرانی به حدی در بازی‌های پیش فصل خوب و درخشان ظاهر شده بود که افعی‌ها را به ظهور یک مهاجم شش‌دانگ امیدوار کرده بود، بازیکنی که حتی می‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

به نقل از ورزش سه، اما روز گذشته بود که سایت رسمی اینتر خبر مصدومیت طارمی را اعلام کرد.  در اطلاعیه نراتزوری آمده است: مهدی طارمی صبح امروز در مؤسسه بالینی هومانیتاس در روزانو تحت معاینه MRI قرار گرفت. آزمایش‌ها نشان داد که وی از یک کشیدگی عضلانی در عضله دو سر ران پای چپ خود رنج می‌برد. وضعیت او هفته آینده مجدداً ارزیابی خواهد شد.

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود به تشریح وضعیت مهدی طارمی پرداخته و از سناریوهای موجود برای پیدا کردن جانشین این بازیکن رونمایی کرده است. گاتزتا نوشته است:

احتمال توقف 15 روزه برای طارمی ایرانی وجود دارد، اینزاگی تورام را دوباره به ترکیب می‌آورد و منتظر بازگشت لائوتارو است. همچنین احتمال حضور مخیتاریان به‌عنوان مهاجم مطرح می‌شود.

نمی‌توان گفت که مهدی طارمی همیشه درگیر مصدومیت‌ها بوده است. به‌عنوان مثال، در پنج فصل اخیر، تنها یک مصدومیت عضلانی در فصل 2019-2020 برای او ثبت شده است. به همین دلیل، دیروز در باشگاه اینتر ناراحتی‌ها و نارضایتی‌ها به وضوح شنیده می‌شد. طارمی به دلیل مشکل در عضله دوقلوی پای چپ متوقف شد. هفته آینده، این مهاجم تحت آزمایش‌های جدید قرار خواهد گرفت. این احتمال وجود دارد که دچار کشیدگی و در نتیجه یک آسیب درجه اول شده باشد که به دوری 15 روزه او منجر می‌شود. به این معنا که طارمی برای اولین بازی لیگ، در تاریخ شنبه 17 اوت در ماراسی مقابل جنوا، با خطر بزرگی روبه‌رو است.

هیچ ریسکی نباید انجام شود، به‌ویژه در آغاز فصل. این یک توقف غیرمنتظره است که به‌طور طبیعی روند پیوستن طارمی به اینتر را که به خوبی پیش می‌رفت، متوقف می‌کند. همچنین، این توقف اینزاگی را از یک گزینه مطمئن محروم می‌کند. برای خنده، می‌توان گفت که تورام (به همراه هم‌وطنش پاوارد) با زمانی دقیق و قابل تحسین، دو روز زودتر از زمان مقرر به آپیانو بازگشته‌اند تا برای شروع فصل آماده شوند.

مصدومیت طارمی تغییری در برنامه‌های نقل و انتقالات ایجاد نمی‌کند. به دو دلیل: اول اینکه مدت این مصدومیت کوتاه است و دوم اینکه سابقه طارمی نشانه‌های نگران‌کننده‌ای ندارد. بنابراین، باشگاه اینتر به دنبال جذب مهاجم جدید نخواهد بود. البته این نظریه همچنان معتبر است و به تحولات پیرامون آرناتوویچ بستگی دارد.

با مصدومیت طارمی، سه گزینه برای جایگزینی او در شروع فصل ارائه می‌دهد. اولین گزینه، بازگشت زودهنگام لائوتارو است. او برای اولین تمرین خود در 8 آگوست به میلان بازخواهد گشت. دو روز پیش، او در اینستاگرام عکسی با نمادهای اینتر منتشر کرد و نوشت "نزدیک است". بنابراین، ممکن است لائوتارو بازگشت خود را تسریع کند و بخشی از روزهای استراحت اضافی را که توسط اینزاگی به ملی‌پوشان داده شده بود، نادیده بگیرد.

دومین گزینه آرناتوویچ است که امروز دوباره به ترکیب اینتر باز خواهد گشت. آرناتوویچ و تورام تاکنون تنها چهار بار در کل فصل در کنار هم بازی کرده‌اند، که دو مورد از آنها در بازی‌های لیگ بعد از کسب قهرمانی بوده است. این راه حل طبیعی‌تر است، چرا که آرناتوویچ آماده حضور در ترکیب است.

اما گزینه سوم: مخیتاریان است. او در بازی دوستانه با لاس پالماس به‌عنوان مهاجم بازی کرد. این پستی است که او به خوبی با آن آشنا است و در گذشته در بوندسلیگا و لیگ برتر در آن پست بازی کرده است. احتمال دارد که این گزینه در بازی‌های دوستانه آینده، از جمله بازی امشب با پیزا، سپس در مونزا با الاتحاد و در لندن با چلسی، دوباره تست شود.

اینزاگی گزینه‌های زیادی در خط میانی دارد و استفاده از مخیتاریان به‌عنوان مهاجم دوم می‌تواند به مدیریت بازگشت لائوتارو کمک کند.

مصدومیت طارمی که در بازی با لاس پالماس تقریباً تمام بازی را در زمین بود و در دقیقه 87 تعویض شد، اولین آسیب‌دیدگی فصل برای اینتر است. امید اینزاگی این است که این مشکلات در همین‌جا تمام شوند. توجه به آمادگی جسمانی و پیشگیری از مصدومیت‌ها بسیار مهم است، چرا که اینتر به سمت فصلی با 69 بازی احتمالی می‌رود. اینتر به اطمینان نیاز دارد. سال گذشته، خط حمله با مشکلات متعددی از سوی آرناتوویچ و سانچز مواجه شد. تکرار این مسائل نه مورد نیاز است و نه مورد قبول.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان