امام جمعه اهواز: پایگاه‌های آمریکا و اسراییل در منطقه هدف قرار گیرند/ امام جمعه موقت بوشهر: موسسه‌ای برای ثبت اندیشه‌های شهید رئیسی راه‌اندازی شود

خطیب نماز جمعه تبریز با بیان اینکه خونخواهی شهید اسماعیل هنیه، وظیفه ما است، گفت: فرزندان نظام مقدس اسلامی و نیروهای نظامی و دلدادگان نظام برای فشار دادن ماشه‌های نابودی اسرائیل لحظه شماری می‌کنند که امیدواریم به زودی اتفاق بیفتد و شاهد اضمحلال اسرائیل باشیم.

امام جمعه اهواز: پایگاه‌های آمریکا و اسراییل در منطقه هدف قرار گیرند/ امام جمعه موقت بوشهر: موسسه‌ای برای ثبت اندیشه‌های شهید رئیسی راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسماعیل روشن‌تن امام جمعه موقت تبریز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: شیرینی تحلیف ریاست جمهوری چهاردهم با شهادت فرمانده جبهه مقاومت شهید دکتر حاج اسماعیل هنیه در کام ملت ایران و آزادگان عالم تلخ شد اما مسئله شهادت در خاندان هنیه یک مسئله جدید نیست و خاندان بیش از 60 شهید را در راه مقاومت تقدیم کرده است.

بنابر روایت ایرنا، وی افزود: شهادت برای این خاندان کرامت است شهید هنیه می‌توانست مثل برخی از سران اعراب دست در دست اشرار عالم بگذارد ولی اینگونه نکرد و امروز جبهه مقاومت شعار همیشگی شیعیان سیدالشهدا را با صدای بلند سر می‌دهند.

وی با اشاره به تنفیذ ریاست جمهوری چهاردهم توسط رهبر انقلاب، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب پس از تنفیذ، معیارهای بسیار مهمی برای وزرا و کارآمدی دولت چهاردهم بیان کردند که بر اساس گفته‌ی ایشان کسی باید میدان دار باشد که امین، متدین، از بن دندان معتقد به نظام اسلامی، دارای ایمان، امید به آینده، نگاه مثبت به افق، پاکدست و صادق باشد.

روشن‌تن تاکید کرد: این معیارها راهگشای نمایندگان مجلس و دولت چهاردهم است.

وی با اشاره به سالروز شهادت خلبان شهید بابایی، گفت: شهید بابایی الگویی بزرگ برای جوانان، طلاب و دانشجویان در مبارزه با هواهای نفسانی است.

وی ادامه داد: بعد از ضایعه اسفناک از دست دادن امام جمعه محترم و محبوب، رهبر معظم انقلاب در انتصاب شایسته‌ای، یکی از فرزندان حوزوی این دیار و از دودمان خانواده شهیدان و رزمندگان، حجت الاسلام احمد مطهری اصل را به عنوان امامت جمعه منصوب کردند.

خطیب نماز جمعه تبریز افزود: ضمن اعلام سپاس و قدردانی از محضر مقام عظمای ولایت، همدلی و همراهی و بیعت خود با این انتصاب را خدمت حضرت آقا اعلام می‌کنیم ما در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب صادقانه از جان و دل به امام جمعه تبریز کمک می‌کنیم.

امام جمعه اهواز: متهم اصلی در تمام جنایت‌ها آمریکا و اسراییل است

همچنین بنابر روایت ایرنا، سید محمدنبی موسوی فرد در نماز جمعه این هفته اهواز بیان کرد: به دنبال شهادت هنیه در خاک ایران، پایگاه‌های آمریکا و اسراییل در منطقه باید مورد هدف قرار گیرد.

وی با بیان اینکه وزیر دفاع آمریکا اخیرا بیان کرده که از اسراییل در برابر هر نوع واکنشی دفاع می کنیم افزود: رژیم صهیونیستی، ناموس دولت‌های غربی و استکبار جهانی بوده و هر جنایتی که انجام می‌دهد از طریق آمریکا، انگلیس و دیگر دولت‌های غربی حمایت می‌شود.

امام جمعه اهواز گفت: آمریکایی‌ها چراغ سبز را به اسراییل نشان دادند و همین امر موجب شد تا در ایران، مهمانمان را به خاک و خون بکشند اما بدانند که سکوی پرتاب موشک‌های ما ابتدا به سمت پایگاه‌های آمریکا و اسراییل در منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در رابطه با این ترور از اسراییل حمایت نکردند، چرا که می‌دانند که ایران انتقام سختی خواهد گرفت از سویی دیگر جوانان آمریکایی بیان کردند که به بایدن متعهد به اسراییل رای نخواهند داد.

امام جمعه موقت بوشهر: ایران جنایت بزرگ رژیم صهیونیستی را بدون پاسخ نمی‌گذارد

بنابرآنچه ایرنا روایت می‌کند، یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه به دست رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت ظلم و جنایت این رژیم منحوس و کودک کش را برای جهانیان اثبات کرد.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب همواره در برابر این دشمن ظالم و سفاک ایستاده است.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: باید دانست در هر جنایت و فتنه‌ای که در جهان اسلام رخ می‌دهد، ردپای رژیم اشغالگر قدس دیده می‌شود و ترور زنان و کودکان نیز بخشی از کارنامه سیاه و ننگین این رژیم است.

وی عنوان کرد: شعار "مرگ بر اسرائیل" تا روز نابودی این رژیم ادامه خواهد داشت و ایران اسلامی تا روز افول آمریکا، این شعار را با صلابت و اقتدار سر خواهد داد.

جمالی با اشاره به دولت شهید رئیسی، بیان کرد: این دولت الگوی تراز انقلاب باقی خواهد ماند و شهید رئیسی دولتی ولایتمدارانه تشکیل داد و بارها تأکید کرد مسیرش گام دوم انقلاب خواهد بود.

امام جمعه موقت بوشهر پیشنهاد داد: موسسه‌ای برای ثبت و ضبط دستاوردها و افکار و اندیشه‌های شهید رئیسی راه‌اندازی شود تا جوانان آینده خدمات این شخصیت بزرگ را به یاد آورند.

وی اظهار کرد: در آستانه تشکیل کابینه دولت چهاردهم بزرگترین خدمت مجلس به دولت می تواند رای به افراد معقتد به اصول و خطوط قرمز نظام و شناخت آمریکا به عنوان دشمن مردم ایران باشد.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان