امام جمعه تهران: خاک بر سر کنگره آمریکا و حماقت آنها/ عملیات وعده صادق ۲ قوی تر انجام می شود؛ حزب الله، یمن و حشدالشعبی آماده اتفاق بزرگ هستند

رئیس جمهور در مراسم تنفیذ و تحلیف، التزام به قانون اساسی، برنامه هفتم و سیاست‌های کلی نظام را اعلام و از جبهه مقاومت حمایت قاطع و جدی خود را اعلام کرد و امیدواریم پای عهد خود بمانند.

امام جمعه تهران: خاک بر سر کنگره آمریکا و حماقت آنها/ عملیات وعده صادق 2 قوی تر انجام می شود؛ حزب الله، یمن و حشدالشعبی آماده اتفاق بزرگ هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه‌های اول نماز جمعه 12 مردادماه در مصلای امام خمینی(ره) با صلوات و احترام به روح مطهر شهید مقاومت فلسطین شهید اسماعیل هنیه و شهدا، شهید فواد شکر، شهید سلیمانی گفت: مطلب نخست به مناسبت تنفیذ حکم رئیس جمهور و برگزاری مراسم تحلیف در مجلس است و چند نکته قابل توجه است.

بنابر روایت ایرنا، وی بیان کرد: یادآوری نعمت بزرگی که پرودگار متعال بعد از شهادت شهید جمهور بر ملت ایران کرامت کرد. امور کشور در شرایط معمولی اداره شد و همه چیز در وقت مقرر انجام گرفت که حکایت از ثبات و استقرار و لطف خداوند درباره ملت ما بود و اکنون در مرحله تشکیل دولت هستیم.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: عبور به سلامت از بحران‌ها، حفظ آرامش کشور، انجام همه امور کشور بدون اینکه اختلالی پیش آید، حفظ حقوق ملت در پرتو مردم‌سالاری دینی و اسلامی است که حاصل جمع همکاری امامی حکیم و رشید و ملتی شجاع ، باوفا و صبور بود و حاصل آن یک نظام مقتدر و سربلند است که رو به قله‌ها در حرکت است.

وی ادامه داد: به برادر عزیزمان دکتر پزشکیان، انجام مراسم تنفیذ و دریافت حکم ریاست جمهوری بعد از انتخابات و اعتماد ملت از دست رهبر عزیز و عالیقدرمان را تبریک عرض می‌کنیم مخصوصاً با تعابیری که حضرت آقا درباره ایشان داشتند از جمله تعابیری همچون فرزانه، صادق، مردمی و دانشمند، این نگاه رهبری به رئیس جمهور عزیزمان بسیار مغتنم است.

امام جمعه موقت تهران افزود: در بیانات ایشان در همان جلسه تعبیرهایی هم وجود داشت و فرمودند بیانات رئیس جمهور عمیق و متقن و حاکی از پایبندی به مبانی حقیقی مردم‌سالاری اسلامی بود. ایشان در جلسه تحلیف هم شرکت کردند و سوگند خطیر را در پیشگاه قرآن و و در حضور نمایندگان ملت ابراز کردند. چه سوگند سنگین و پرمحتوایی است امیدواریم بار سنگین به توفیق الهی و این عهد بزرگ به سلامت و به عنایت الهی به مقصد برسد.

حاج علی اکبری گفت: در مجموع آنچه که در جلسات تحلیف و تنفیذ از دکتر پزشکیان شنیدیم مواضعی صریح، متقن، پخته و انقلابی بود در التزام به میثاق ملی یعنی قانون اساسی تا سند چشم‌انداز که ایشان سند را برای ما مرور کردند. چه سیاست‌های کلی نظام، التزام به آنها و برنامه هفتم. آنچه که در منشور جاودان مدیریت اسلامی در نهج البلاغه در نامه مالک اشتر هست شنیدن آن برای ما شوق انگیز است.

وی افزود: حمایت جدی و قاطع از جبهه مقاومت که هم قبلا اعلام کرده بودند در این جلسه با قوت بیشتری اعلام کردند، امیدوارم بر این عهد بمانند در تحقق این آرمان‌های بزرگ همه ما در کنار ایشان هستیم. یار و یاور ایشان خواهیم بود، ائمه جمعه کشور، ستادها ، آحاد مومنین و نهادها به ایشان کمک خواهند کرد.

طبق روایت ایسنا او درباره شهادت اسماعیل هنیه و محافظش نیز گفت: از سر استیصال، آن جلاد وحشی و جرثومه فساد و تباهی در آغوش شیطان بزرگ آمریکا  رفته و به کنگره آن کشور می رود و مورد استقبال قرار می گیرد. خاک بر سر کنگره و این حماقت و رسوایی آنها. او پناه برده به کاخ سیاه که مثل خانه عنکبوت  است. لابد آنجا اجازه گرفته و چراغ سبز گرفته اند. البته آمریکا گرفتار انتخابات است و شاید نتوانست آنطور که باید و شاید از او حمایت کرده باشند ولی لابد به او چراغ سبز نشان داده اند و او پس از بازگشت، این ترورها را انجام می دهد.

وی با تجلیل از شخصیت اسماعیل هنیه گفت: دشمن می خواست با این ترور به روحیه مردم فلسطین و به اتحاد جبهه مقاومت آسیب وارد کند، به اتحاد ملی ایرانیان در آستانه دولت جدید خدشه وارد کند و  به حیثیت ایران بزرگ ضربه وارد کند اما شهید هنیه به آرزوی شهادت رسید و شهید هنیه از حاج اسماعیل هنیه خطرناک تر  و برای مقاومت فلسطین الهام بخش تر است. شهادت مردان خدا برای مردم فلسطین موجب ثبات قدم بیشتر خواهد شد. او بر مزار شهید سلیمانی نوشت که لحطه دیدار نزدیک شده است.

حاج علی اکبری ادامه داد: اکنون بعد از شهادت شهید هنیه، جبهه مقاومت جدی تر، یکپارچه تر و متحدتر در مسیر انتقام و خونخواهی قرار گرفته و نه تنها دچار تفرقه نشده بلکه متحد هستند برای کار بزرگ. بصیرت مردم فلسطین و خانواده شهید هنیه توطئه های رسانه ای دشمن را بر باد داد. دست های گره خورده شهید هنیه با رئیس جمهور جدید ایران ساعاتی پیش از شهادت شهید هنیه، نشان اتحاد ملت ما با مقاومت فلسطین است. در ایران شهادت این مهمان عزیز ما بهانه ای برای تجلی بیشتر روحیه مقاومت و آمریکا ستیزی و ضد صهیونیستی شد. در ایران تصویری آفرید از حضور مردم و امام مقاومت و بدرقه ای حماسی آفریده شد. همه ملت منتظر انتقامی هستند که رهبر عزیزمان فرمودند. یاران امام صادق الوعد ما ان شاءالله عملیات وعده صادق 2 را بسیار متفاوت، قوی تر و جدی تر در زمان مناسب انجام خواهند داد. به آن نامردان می گوییم این آش را خودتان پختید. کابوس انتقام آنها را فرا گرفته است. حزب الله، دلاورمردان یمن، حشدالشعبی آماده اتفاق بزرگ است که در وقت خود انجام می شود.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان