تونی کروس گزارشگر فوتبال می‌شود!

تونی کروس می‌گوید دوست دارد به عنوان دستیار گزارشگر و کارشناس بار دیگر به دنیای فوتبال برگردد.

تونی کروس گزارشگر فوتبال می‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تونی کروس در اقدامی غیر منتظره تصمیم گرفت که به دوران فوتبالش پایان دهد و پس از قهرمانی با رئال مادرید در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و همچنین حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 با تیم ملی آلمان نزدیک به یک ماه قبل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

در گزارش ورزش سه آمده است:او که حالا 34 ساله است گزینه‌های متفاوتی را برای انتخاب یک حرفه درخشان در آینده پیش رو دارد. یکی از احتمالات برای او این است که مانند باستین شواین‌اشتایگر، هم تیمی سابقش در تیم ملی آلمان، به عنوان کارشناس در یکی از شبکه‌های تلویزیونی مشغول به کار شود. او پیش از این در گفت‌وگو با کیکر فاش کرده بود که پیشنهادهای بسیاری هم در این زمینه به دستش رسیده است.

2063435

این ستاره سابق آلمان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است او را به‌زودی به عنوان کارشناس جلوی دوربین ببینیم گفت: «هنوز هیچ گزینه‌ای را به صورت جدی مورد بررسی قرار نداده‌ام چون دوران حرفه‌ای فوتبالم به تازگی تمام شده است و همه چیز هنوز برایم خیلی تازه است.

من خودم را به عنوان یک کارشناس مانند همه کارشناسان نمی‌بینم. نمی‌خواهم که پشت یک میز بایستم و برای مسابقات و فوتبال و این و آن فلسفه‌بافی کنم. در عوض ترجیح می‌دهم که کاری شبیه به دستیار یک گزارشگر داشته باشم تا ارتباطم با بازی مستقیم باشد.»

او همچنین در پاسخ به این سوال که دوست دارد از چه چیزهایی دوری کند اضافه کرد: «علاقه‌ای به جدال و بحث ندارم، از شایعات نقل و انتقالاتی خوشم نمی‌آید و نمی‌خواهم درباره مربیان بحث کنم. دوست دارم فقط بازی را تحلیل کنم و درباره موقعیت‌های به وجود آمده در مسابقه توضیح دهم. این بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.»

کروس برای آخرین‌بار در دیدار برابر تیم ملی اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های یورو 2024 در زمین فوتبال حضور داشت. او به دلیل عملکرد درخشانش در ترکیب رئال مادرید در رقابت‌های فصل گذشته که با قهرمانی این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا همراه بود و همچنین به دلیل نمایش خوبش در ترکیب تیم ملی آلمان به عنوان بهترین فوتبالیست سال این کشور انتخاب شد.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان