چه رنگ فرشی در سال ۱۴۰۳ ترند شده؟

این‌طور به‌نظر می‌رسد که استفاده از رنگ‌های روشن در فرش مانند فرش کرم نسکافه ای از محبوبیت بالایی در دکوراسیون ایرانی برخوردار است.

چه رنگ فرشی در سال 1403 ترند شده؟

این‌طور به‌نظر می‌رسد که استفاده از رنگ‌های روشن در فرش مانند فرش کرم نسکافه ای از محبوبیت بالایی در دکوراسیون ایرانی برخوردار است. این فرش‌ها با رنگ‌هایی ملایم حسی آرام و سیالی به خانه می‌بخشند. در واقع ترکیب رنگ‌های دیگر در سایر عناصر طراحی فرش در این رنگ زمینه می‌تواند دل‌نشین‌تر جلوه کند.

البته که برای سلیقه‌های خاص و منحصربه‌فردتر هم فرش‌هایی مانند مدل فرش جدید رنگ روشن تولید می‌شود که هماهنگی آن با سایر وسایل خانه خیلی راحت و ساده هست و نیاز به هماهنگی خاصی بیت دیگر وسایل منزل نیست در اصل چیدمان این نوع فرش ها راحت ترین نوع انتخاب هست. اما این‌که چه عواملی می‌توانند در هارمونی بهتر رنگ فرش به دکوراسیون شما کمک کنند موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به ان بپردازریم و در این مقاله شما را با فرش جدید 1403 و پرطرفدارترین های 1403 اشنا کنیم.

فرش طوسی طلایی یا نسکافه‌ای

به‌طورکلی هم‌نشینی و ایجاد کنتراست‌های ملایم با استفاده از رنگ‌های کمی گرم یا خنثی می‌تواند نتیجه‌ای عالی ایجاد کند. درحال‌حاضر متخصص درزمینه هارمونی درست رنگ‌های فرش با دکوراسیون بسیار اندک است و دسترسی به آن‌ها تا حدی دشوار خواهد بود. به همین دلیل بهتر است از رنگ‌های کم‌ریسک‌تری مانند کرم نسکافه‌ای یا طوسی با ترکیب طلایی استفاده کنید.

معمولا رنگ‌های متنوعی با این زمینه فرش‌ها هم‌خوانی دارند. در واقع فرش کرم نسکافه ای هویتی ایرانی به منازل بیشتر افراد بخشیده است. ترکیب این فرش‌ها با عناصری مانند پرده‌های حریر یا کتان رنگ روشن، با کمی پخته‌تر شدن رنگ‌ها می‌تواند یک دکوراسیون نئوکلاسیک همراه با حسی از مینیمالیسم به شما دهد.

فرش‌های کرم‌نسکافه‌ای با ترکیب تناژ رنگی تیره‌تر

چه رنگ فرشی در سال 1403 ترند شده؟

حالا به ترکیب درکوراسیون خود با فرش‌های کرم‌نسکافه‌ای، کمی رنگ‌های تیره و پرجنب‌وجوش اضافه کنید. خواهید دید که با ایجاد کنتراست‌های شدید نوعی ریتم به‌طور هماهنگ در چیدمان شما پدید خواهد آمد. این‌کار باعث می‌شود تا در طول روز چشم شما درحال گردش و دنبال کردن رنگ‌های تند و ملایم باشد. به این سبک از چیدمان رنگی نوعی ترکیب فعال و زنده می‌گویند. این‌کار را با فرش‌های زمینه قرمز خود هم انجام دهید. از آن به‌عنوان رنگی پایه در چرخش رنگ‌های دکوراسیون خود استفاده کنید.برای دیدن طرح های فرش قرمز میتوانید فرش کوروش رنگ قرمز را داخل گوگل سرچ کنید که بیشترین تنوع را در میان کارخانه های فرش دارد و تمام طرح های ان را ببینید.

به فرش کرم نسکافه ای ترکیبی از انواع طوسی‌ها را اضافه کنید

چه رنگ فرشی در سال 1403 ترند شده؟

اگر علاقه ترکیب‌های یکنواخت در دکوراسیون خود دارید استفاده از فرش کاشان طرح افشان سلطنتی همراه با تناژهایی از خاکستری اضافه‌شده به رنگ‌های پایه می‌تواند برای شما مناسب باشد. این ترکیب‌ها معمولا حسی از ترتیب، نظم و پاکیزگی را القا می‌کنند. اما به‌خاطر داشته باشید که استفاده از فرش‌هایی با زمینه طوسی‌طلایی هم می‌تواند همین‌ کار را برای شما انجام دهند.

اگر پذیرایی یا اتاق خواب شما یک فرش طوسی است با المان‌هایی که رنگ‌های روشن و گرمی مانند کرم دارند می‌تواند تضادی ملایم و روان برای شما ایجاد کند. با این توصیفات می‌توان درک کرد که به‌ چه علت برای چیدمان یک دکوراسیون ایرانی نیاز به فرش‌هایی با زمینه رنگی طوسی و کرم‌نسکافه‌ای داریم. این رنگ‌ها در اوج قدرتمندی، تکراری بی‌پایان به‌سوی مدرنیته هستند و بهره بردن از آن‌ها می‌تواند سریع و آسان باشد.

جمع‌بندی

اگر برای دکوراسیون‌های مدرن، مینیمال و نئوکلاسیک خود فرش کرم نسکافه ای را در نظر گرفته‌اید می‌توانید با استفاده از آن، این سبک‌ها را کمی نامتعارف‌تر اجرا کنید. چیدمان‌های ایرانی نیاز به کاربری بیشتر همراه با ترکیبی از نظم و حرکت دارند که با استفاده از این فرش‌ها می‌توانید به آن دست یابید. اگر انتخاب شما کمی کلاسیک تر و اعیانی تر هست طوسی طلایی گزینه بسیار خوبی میباشد مدل های جدید فرش ماشینی طرح دستباف رو میتوانید در سایت فرش ماشینی کاشان carpet-kashan.ir ببینید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان