تولید میانگین ۱۰۰ هزار تن گندم در سال در اسلام‌آبادغرب

رئیس آزمایشگاه آرد و نان غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از تولید میانگین صد هزار تن گندم در سال در شهرستان اسلام‌آبادغرب خبر داد.

تولید میانگین 100 هزار تن گندم در سال در اسلام‌آبادغرب

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، کاروسا نوزاش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ضمن بازدید از خط تولید کیسه‌گیری یکی از تولیدی‌های آرد و همچنین نمونه‌گیری از آرد موجود در واحدهای خبازی شهرستان اسلام‌آبادغرب و همچنین گفت‌وگو با مردم، رضایت نسبی را از وضعیت نان تولیدی شهرستان شاهد بودیم.

وی افزود: در این بازدید که قهرمانی سرپرست غله و خدمات بازرگانی شهرستان اسلام‌آبادغرب و ایزدی مشاور مدیرکل در امور بازرگانی نیز حضور داشتند، نمونه‌های اخذ شده از نان و آرد نیز جهت بررسی بیشتر به آزمایشگاه مجهز غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه منتقل شد.

رئیس آزمایشگاه آرد و نان غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در مورد دلیل برخی تغییرات نامحسوس در کیفیت نان تولیدی را تغییرات آب و هوایی و گرمای شدید در واحدهای خبازی اعلام و تصریح کرد: همه ساله در فصل گرم شاهد تغییراتی در کیفیت آرد و نان هستیم که خبازان با تجربه با اختلاط آردهای تولیدی کارخانه‌های مختلف با هم و همچنین تغییر در نحوه فرآوری خمیر از جمله استفاده از آب خیلی سرد در فرآیند تولید آرد با تغییرات مقابله کرده و همچنان خمیر با کیفیتی را تهیه می‌کنند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه کارخانه‌های آرد نیز با توجه به تجربه چندین ساله خود و شناخت کامل از گندم‌های تولیدی استان کرمانشاه، ضمن استفاده از گندم مناطق مختلف استان، بخشی کوچکی از نیاز خود را با استفاده از گندم خارجی تأمین می‌کنند تا شاهد بهترین کیفیت آرد تولیدی در استان باشیم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان اسلام‌آبادغرب به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان، با مزارع حاصلخیز، 2 کارخانه آردسازی فعال، هشت مرکز خرید تضمینی گندم و تولید میانگین صد هزار تن گندم در سال یکی از قطب‌های تولید گندم و آرد استان محسوب می‌شود، همچنین کیفیت مطلوب آرد در این شهرستان موجبات رضایت مردم را فراهم کرده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان