تداوم گرما و صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان

کارشناس هواشناسی استان گفت: دیروز دمای هوا در برخی ایستگاه‌ها از جمله ماهنشان با ۴۴ درجه و در شهر زنجان نیز با ۴۰.۶ درجه رکورد جدیدی در استان ثبت کرد.

تداوم گرما و صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ، سلطانی گفت: امروز نیز کماکان هوای گرمی در مناطق مختلف استان حاکم خواهد بود و به طور نسبی یک تا 2 درجه کاهش می‌یابد که بر همین اساس هشدار رنگ زرد صادر شده همچنان اعتبار دارد.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا هم استانی ها، طی روزهای پیش رو در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند و در ساعات گرم تا حد ممکن فعالیت جسمی به خصوص در فضای باز نداشته باشند و در مصرف برق و آب صرفه جویی کنند.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: با توجه به افزایش دمای هوا، احتمال آتش سوزی در مراتع و گسترش آن وجود دارد بر همین اساس هم استانی‌ها از بر افروختن آتش و رها سازی زباله‌های براق و شیشه‌ای در طبیعت خودداری کنند.

وی گفت: فردا و جمعه به طور نسبی دمای هوا کاهش می‌یابد و پدیده غالب نیز وزش باد است که اغلب در ساعات بعد از ظهر در برخی مناطق به حد نسبتا شدید می‌رسد.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را 23 درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: این میزان دما نسبت به دیروز در همین ساعت چهار درجه کاهش یافته است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان