چشم اروپایی‌ها به دنبال یک خودروی چینی!/ عکس

طراحی خودرویی که به‌صورت کلی جذاب و خوب به نظر برسد، کار ساده ای نیست. با این حال، برند چینی نتا این کار را با نسخه استیشن مدل S خود انجام داده است.

چشم اروپایی‌ها به دنبال یک خودروی چینی!/ عکس

امیرمسعود عابدین_ برند نتا که توسط Hozon Auto جان گرفته است، از استیشن واگن نتا S قبل از شروع تحویل مشتریان در ماه آینده رونمایی کرد. ب

با توجه به طراحی جذاب و بدنه استیشن‌واگن، این خودرو می‌تواند نظر اروپایی‌ها را به سمت خود جلب کند.

چشم اروپایی‌ها به دنبال یک خودروی چینی!/ عکس

نسخه استیشن نتا S نسبت به نسخه سدان، به جز نمای عقب بازنگری شده، تغییر برجسته دیگری نداشته است.
چراغ‌های باریک LED جلو در کنار ورودی‌های هوای مثلثی که به رنگ مشکی هستند، بدون تغییر باقی‌ مانده‌اند.

چشم اروپایی‌ها به دنبال یک خودروی چینی!/ عکس

این سدان تا حدودی شکل فست‌بک عجیبی در عقب دارد، اما با طراحی بلندتر سقف و افزودن یک اسپویلر بزرگ و یک شیشه عقب عمودی‌تر، شکل استیشن‌واگن را به خود گرفته است. چراغ‌های عقب مانند چراغ‌های نسخه سدان هستند و با یک نوار نور LED عریض به هم متصل می‌شوند.
این مدل که نتا اس Hunting Edition نام دارد، 4980 میلی متر (196 اینچ) طول، 1980 میلی متر (77/9 اینچ) عرض و 1480 میلی متر (58/2 اینچ) ارتفاع با فاصله بین دو محور 2980 میلی متر (117/3 اینچ) دارد. نتا S به صورت استاندارد با رینگ‌های 20 اینچی عرضه می‌شود.

چشم اروپایی‌ها به دنبال یک خودروی چینی!/ عکس

نتا S هانتینگ ادیشن در دو نسخه برقی و EREV عرضه می‌شود. قوای محرکه نتا S EREV متشکل از یک موتور 1/5 لیتری کوچک با قدرت 94 اسب‌بخاری است که توسط یک موتور الکتریکی 268 اسب بخاری تکمیل شده است. بسته‌های باتری 31/71 کیلووات ساعتی و 43/88 کیلووات ساعتی برای این خودرو ارائه می‌شوند.

کسانی که خواهان نسخه برقی هستند، دو نسخه برای سفارش در اختیار دارند. مدل پایه دارای یک موتور الکتریکی 268 اسب‌بخاری است که چرخ‌های عقب را به حرکت در می‌آورد، در حالی که مدل پرچمدار یک موتور 228 اسب بخاری به محور جلو نیز اضافه می‌کند. جزئیاتی در مورد بسته‌های باتری موجود برای این مدل منتشر نشده است، اما این سدان شش گزینه مختلف را ارائه می‌دهد که از 64/5 کیلووات ساعت تا 91 کیلووات ساعت متغیر است.

منبع: carscoops

322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر