بیت کوین به کانال جدید رسید؛قیمت تتر ریخت!

در بازار امروز، قیمت تتر روند کاهشی را تجربه کرد، در حالی که نرخ بیت کوین به سمت یک کانال جدید حرکت کرد.

بیت کوین به کانال جدید رسید؛قیمت تتر ریخت!

به گزارش خبرآنلاین، قیمت بیت کوین که در هفته گذشته به طور موقت به زیر 50 هزار دلار کاهش یافته بود، با حمایت خریداران در این سطح مواجه شد و امروز به میانه کانال 60 هزار دلار رسید و به سمت کانال 61 هزار دلار حرکت کرد. با این حال، نتوانست به این مرز دست یابد و به سمت کف کانال 60 هزار دلار بازگشت.

تحلیلگران اقتصادی معتقدند که این افزایش تقاضا در شرایطی رخ داده که نگرانی‌ها درباره احتمال رکود اقتصادی در آمریکا به دلیل داده‌های ناامیدکننده بازار کار و افزایش نرخ بیکاری، شدت یافته است. در این وضعیت، سرمایه‌گذاران به بیت‌کوین به عنوان یک دارایی امن در زمان‌های ناپایدار اقتصادی توجه بیشتری نشان می‌دهند که این امر به افزایش تقاضا و قیمت‌ها منجر شده است.

فعالان اقتصادی اعلام کرده‌اند که در شرایط کنونی، ناحیه 61000، 61,500 تا 61,800 دلار به عنوان یک سطح مقاومتی کلیدی برای ادامه روند صعودی شناخته می‌شود و همچنین سطح حمایت مهمی در 54,000 دلار وجود دارد.

قیمت تتر نیز که دیروز در سطح سوم کانال 61 هزار تومان قرار داشت، امروز روند نزولی به خود گرفته و در زمان نگارش این گزارش در نیمه کانال 60 هزار تومان معامله می‌شود.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر