طلای دوم کاروان هم از دست رفت؛ برخورداری نقره‌ای شد

در فینال تکواندو المپیک مهران برخورداری مقابل رقیب تونسی قرار گرفت.

طلای دوم کاروان هم از دست رفت؛ برخورداری نقره‌ای شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار نهایی رقابت‌های تکواندو وزن 80- کیلوگرم المپیک 2024 پاریس را مهران برخورداری و «فریس کاتوسی» از تونس در کاخ «گرندپله» شهر پاریس برگزار کردند.

در این مبارزه مهران برخورداری در راند اول ٤ به ٢ باخت، در راند دوم هم با نتیجه ٥ به یک باخت و بدین ترتیب ٢ بر صفر بازنده این دیدار شد و به مدال نقره دست یافت.

مهران برخورداری صبح امروز کار خود را برتری 2 بر یک برابر «جسوربک جایسانوف» قهرمان سال 2024 آسیا از ازبکستان را شکست داد. نماینده شایسته کشورمان در دومین مبارزه خود برابر نفر یک رنکینگ المپیک و دارنده دو طلای جهان، «سیمونه آلیسیو» از ایتالیا به میدان رفت و موفق شد این حریف قدرتمند را نیز با نتیجه مشابه از پیش رو برداشته و به دیدار نیمه نهایی صعود کرد. تکواندوکار قزوینی تیم ملی ایران در این مرحله برابر «سئو گئون وو» از کره جنوبی این بار هم 2 بر یک پیروز و راهی دیدار نهایی شد.

تیم ملی تکواندو ایران با چهار تکواندوکار در این بازی‌ها حضور دارد که مهران برخورداری موفق به کسب مدال طلا شد، ناهید کیانی یک مدال نقره و مبینا نعمت زاده یک مدال برنز کسب کرده اند.

مسابقات تکواندو در این دوره از بازی‌ها با حضور 134 تکواندوکار از 60 کشور روز چهارشنبه (17 مرداد) در کاخ «گرندپله» شهر پاریس آغاز شد و فردا شنبه 20 مردادماه به پایان می‌رسد. در روز پایانی آرین سلیمی در وزن 80+ کیلوگرم به مصاف رقبای خود می‌رود.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر