ابوالفضل کیانی، رئیس دفتر عارف شد /این عضو جدید دولت پزشکیان را بشناسید

با حکم محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری، ابوالفضل کیانی بختیاری به عنوان مشاور و رئیس دفتر معاون اول دولت منصوب شد.

ابوالفضل کیانی، رئیس دفتر عارف شد /این عضو جدید دولت پزشکیان را بشناسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا عارف، معاون اول دولت، ابوالفضل کیانی بختیاری را به عنوان مشاور و رئیس دفتر خود منصوب کرد.

در حکم محمدرضا عارف آمده است:

جناب آقای ابوالفضل کیانی بختیاری
با سلام

نظر به تعهد تجارب ارزنده و توانمندی های علمی، مدیریتی و اجرایی، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «مشاور و رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور» منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال ضمن استفاده از توانمندی های همکاران و همراهی همه مدیران و کارشناسان اندیشمند، با برقراری ارتباط و هماهنگی های مؤثر ستادی و دستگاه های اجرایی و اهتمام شایسته به وظایف قانونی و در چارچوب میثاق «دولت وفاق ملی» در انجام مسئولیت های محوله موفق و مؤید باشید.

سوابق ابوالفضل کیانی

گفتنی است کیانی دانش آموخته دکترای تخصصی مدیریت تکنولوژی و نوآوری از دانشگاه تهران و فوق دکترای مدیریت جهانی کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) از دانشگاه علوم کاربردی اف.اچ.ام آلمان است.

وی که پیشتر در نهاد ریاست جمهوری در دهه های 70 و 80 در حوزه معاون اول سابقه فعالیت داشته است در کارنامه فعالیت های مدیریتی، اجرایی و علمی اش مدیرعاملی سازمان مدیریت صنعتی، معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیریت برنامه ریزی راهبردی، بودجه و ارزیابی عملکرد ایدرو، ریاست کمیته صنایع و معادن دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در هیأت مدیره و ریاست هیأت مدیره شرکت های تابعه و وابسته ایدرو و تدریس در دانشگاه های تهران دیده می شود.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر