ما؛گزارشگر تکواندو و اعصابی که از سر راه نیاورده‌ایم!

رسول مهربانی احتمالا یکی هست مثل عباس قانع؛شاید کمی به روزتر!

ما؛گزارشگر تکواندو و اعصابی که از سر راه نیاورده‌ایم!

مرتضی رضایی؛ یکی می گوید جواد خیابانی و دیگری می گوید هیجانی تر از هادی عامل.اگر عامل فقط یک شیر مادر و نان پدر حلالت را مدام می گوید و حتی آن هم برای بیننده و شنونده عادی و خسته کننده شده یا جواد خیابانی از شب و روز حرف می زند،روی آنتن بغض می کند و اشتباه پشت اشتباه؛رسول مهربانی دیگر نوبر است!

درست است که دایره کلماتش بیشتر از عامل است اما هیجانی که دارد مصنوعی است.کلماتی که به کار می برد آدم را یاد یکی مثل عباس قانع می اندازد.گزارشگری که زود چهره شد و زود هم محو!

شوخی های سخیف با ورزشکاران رقیب،مدل جدیدی است برای رفتن توی دل مردم؟اینکه خطاب به تکواندوکار مکزیکی بگویید تو به درد تکواندو نمی خوری،باید بروی کشتی یا از ورزش خداحافظی کنی در دایره واژگان کدام مجری یا گزارشگر می گنجد؟

یا القابی که گاهی از روی هیجان آن را به ورزشکاران خودمان نسبت دادید در صورتی که احتمالا مثلا نمی دانید که تهمینه که بود و اصلا در شاهنامه چطور به آن پرداخته شده است!

یک "مبینای ایران " گفتید و گرفت؛انگار که خوشتان آمد و انواع و اقسام آذرخش ها و ستارگان را لیست کردید تا به تکواندوکاران ایران نسبت بدهید.در کل ایرادی ندارد اما پیشنهاد می کنم یک بار دیگر گزارش هایی که خودتان کردید را گوش بدهید؛هر چند که احتمال می رود لذتش را هم ببرید اما برای ما و برای خیلی از مردم همان یکی – دو بار اول قشنگ بود و جذابیت داشت،بقیه موارد رفت به سمت تغییر کانال تلویزیون،بستن صدا یا تماشای مسابقات از پلت فرم های دیگر؛اعصاب آدم نباید به هر دلیلی خرد شود!

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر