مدیر نزدیک به قاضی‌زاده هاشمی در فهرست پیشنهادی پزشکیان/ گزینه وزارت راه و شهرسازی را بشناسید

فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم به مجلس معرفی شد.

مدیر نزدیک به قاضی‌زاده هاشمی در فهرست پیشنهادی پزشکیان/ گزینه وزارت راه و شهرسازی را بشناسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از سوی مسعود پزشکیان رئیس جمهوری دولت چهاردهم برای رای اعتماد به مجلس معرفی شد.

آخرین سمت شغلی تنها زن حاضر در فهرست ارسالی پزشکیان ، مدیرعتملی سازمان اموال و املاک کوثر متعلق به بنیاد شهید در دوران تصدی قاضی‌زاده هاشمی، کاندیدای حاضر در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم بوده است . 

صادق مالواجرد پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

وی متولد 1355 و فارغ تحصیل رشته شهرسازی در مقطع کارشناسی ارشد است. صادق مالواجرد در 27 دی ماه 1397 توسط محمد اسلامی وزیر اسبق به سمت معاون شهرسازی و معماری منصوب شد.

فرزانه صادق مالواجرد در مرداد ماه 1402 از سوی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی کنونی به عنوان مشاور در امور شهرسازی و معماری منصوب شد. وی پیش از آن نیز از مدیران کل این معاونت بوده و دبیری شورای عالی شهرسازی و معماری ایران را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

او در حال حاضر مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر است.این سازمان از سازمان‌های تبعه بنیاد شهید است. فرزانه صادق مالواجرد در نیمه دوم سال گذشته به این سمت منصوب شده است. 

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر