قداستِ سپاه به برکت خون شهداست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: قداست سپاه به برکت خون شهداست و باید قدردان نعمت و توفیق پاسداری و خدمت در سپاه باشیم

قداستِ سپاه به برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری ،حجت الاسلام والمسلمین  محمدرضا محمدی در  اولین نشست خود بعد از معارفه در جمع مدیران و کارکنان  مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با تسلیت ایام حزن و ماتم اهلبیت و فرارسیدن اربعین حسینی گفت: خدمت در سپاه بعنوان شغلی برای امرار معاش نیست و پاسداری  در حقیقت توفیق الهی و افتخاری برای ماست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به الزامات ماندگاری بر عهدِ پاسداری از حریم ولایت ، اظهار کرد: پاسداری از اهداف و آرمان های امام زمان توفیقی است که نصیب ما در اردوگاه ولایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین  محمدی تصریح کرد: قداست سپاه به برکت خون شهداست و باید قدردان نعمت و توفیق پاسداری و خدمت در سپاه باشیم.

وی، با اشاره به اینکه واژه سپاه و بسیج و پاسدار و بسیجی امیدبخش و نجات بخش است، گفت: باید از این فرصتی که خدا به ما داده به خوبی استفاده کنیم و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با  تأکیدبر اهمیت کیفیت کارها، اظهار کرد: پاسداری به معنای ایثارگری است و یک ایثارگر در کارها کم نمی گذارد؛ زیرا با این روحیه و دیدگاه کارکردن است که برکت می آورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر