رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رئیس کمیته ملی المپیک: به خاطر شاد کردن مردم و سربلندی کشور صمیمانه سپاسگزارم

در پی نامه رئیس کمیته ملی المپیک خطاب به رهبر انقلاب اسلامی و ارائه گزارشی از دستاوردهای ورزشی و فرهنگی اعضای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی در بازیهای المپیک و شاد کردن دل مردم ورزش دوست ایران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپاسگزاری صمیمانه خود را از ورزشکاران خوش روحیه و با اراده کشورمان اعلام کردند.

رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رئیس کمیته ملی المپیک: به خاطر شاد کردن مردم و سربلندی کشور صمیمانه سپاسگزارم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه نامه رئیس کمیته ملی المپیک نوشتند: «از ورزشکاران عزیز و خوش روحیه و با اراده، و از روسای فدراسیونها و مربیان، و از کمیته ملی المپیک که در مسابقات اخیر مایه‌ی شادی و سربلندی کشور را در صحنه‌ی ورزش فراهم آوردند، صمیمانه سپاسگزارم. موفق باشید ان‌شاءالله».

اقای محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک در نامه خود در ارتباط با موفقیت‌های کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «خادم الرضا(ع)» به برخی دستاوردهای ورزشی و فرهنگی ورزشکاران کشورمان از جمله کسب بالاترین تعداد مدال در المپیک پاریس پس از المپیک لندن در سال 1391، حضور بی‌سابقه بانوان در کاروان ورزشی ایران و درخشش فوق‌العاده این بانوان و کسب عناوین مهم در برخی رشته‌ها برای اولین بار در رقابت‌های المپیک، اشاره کرده بود.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر