وزیر پیشنهادی دفاع در کمیسیون امنیت ملی چه قول هایی به نمایندگان داد؟

وزیر پیشنهادی دفاع در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به دنبال منابع پایدار برای تحقق نیازهای وزارت دفاع است و برای تقویت توان دفاعی کشور در جنگ نامتقارن تلاش خواهد شد.

وزیر پیشنهادی دفاع در کمیسیون امنیت ملی چه قول هایی به نمایندگان داد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم رضایی در تشریح جلسه صبح امروز (دوشنبه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون امنیت ملی صبح امروز بعد از جلسه با وزیر پیشنهادی امور خارجه، جلسه‌ای با وزرای پیشنهادی دادگستری و دفاع داشت.

بنابر روایت مهر، وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی دادگستری به سوابق 38 ساله خود در حوزه تقنینی، قضائی و مسئولیت‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات و قوه مقننه اشاره برنامه‌های خود را هم ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر پیشنهادی دادگستری، اولویت خود را توسعه تعامل قوه قضائیه با دولت دانست و گفت که به دنبال تقویت تعامل قوه قضائیه با مجلس و توسعه ارتباطات مجامع استانی نمایندگان با مسئولان قوه قضائیه در نقاط مختلف کشور است.

رضایی گفت: در ادامه جلسه نیز نمایندگان مجلس بر ضرورت تقویت جایگاه قوه قضائیه، ضرورت رسیدگی و عدالت در پرداختی به کارکنان قوه قضائیه و نظارت بر رفتار و ساماندهی امور برای تکریم بیشتر ارباب رجوع تاکید کردند.

رضایی بیان کرد: در ادامه، امیر نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس حاضر شد و برنامه‌های خود را تشریح کرد که برنامه‌های وی مبتنی بر اسناد بالادستی نظام در حوزه دفاعی و امنیتی است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی دفاع درباره معیشت نیروهای مسلح تاکید داشت که موضوع خدمات تأمین اجتماعی و رفاهی نیروهای مسلح و کارکنان آن در کنار سایر موارد مرتبط با بازدارندگی در عرصه دفاعی پیگیری خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نصیرزاده گفت که به دنبال منابع پایدار برای تحقق نیازهای وزارت دفاع است و برای تقویت توان دفاعی کشور در جنگ نامتقارن تلاش خواهد شد.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر