تلاش استقلال برای رساندن مهرداد محمدی به دربی

مسئولان استقلال امیدوار به کاهش محرومیت ۶ جلسه‌ای مهرداد محمدی توسط کمیته استیناف هستند.

تلاش استقلال برای رساندن مهرداد محمدی به دربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهرداد محمدی که بعد از دیدار هفته آخر استقلال و پیکان در فصل گذشته طی مصاحبه‌ای الفاظ نامناسبی را به کار برد و از سوی کمیته انضباطی 6 جلسه محروم شد، حالا به یکی از دغدغه‌های کادرفنی تبدیل شده است.

به گزارش ورزش سه، مسئولان استقلال در هفته‌های گذشته لایحه‌های دفاعی خود درباره محمدی را به کمیته استیناف ارائه کردند و از طرف دیگر چندی قبل محمدی خودش هم در مصاحبه‌ای به طور رسمی از ارکان فوتبال بابت مصاحبه‌اش عذر خواهی کرد.

در چنین شرایطی پرونده تخلف مهرداد محمدی به کمیته استیناف رفته و مدیران استقلال این روزها پیگیر هستند تا بتوانند محرومیت این مهاجم را کاهش بدهند و از او در بازی‌های بیشتری از لیگ بیست و چهارم استفاده کنند.

با توجه به اینکه مسابقه استقلال و پرسپولیس در هفته ششم برگزار می‌شود، مهرداد محمدی نمی‌تواند در این مسابقه حضور داشته باشد و فقط در صورتی به دربی پایتخت می‌رسد که محرومیتش از سوی استیناف بشکند و بتواند مقابل سرخ‌پوشان به میدان برود.

مدیران استقلال با پیگیری‌های خود امیدوار هستند که بتوانند محرومیت محمدی را کاهش بدهند و از او در بازی‌های بیشتری و به خصوص دربی استفاده کنند. باید دید نظر استیناف چیست و حکم این کمیته چه زمانی صادر می‌شود.

358 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر