عدم بهره مندی کرمانشاه از ابتدایی ترین اصول ترافیکی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از بهره‌مند نبودن کرمانشاه از ابتدائی‌ترین اصول انضباط ترافیکی، خط‌کشی معابر، خبر داد.

عدم بهره مندی کرمانشاه از ابتدایی ترین اصول ترافیکی

محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: مدتها است که خیابان‌های استان کرمانشاه بدون خط کشی هستند و اگر هر از چندگاهی خط کشی انجام شود در نهایت یک هفته پدیداری دارد و در سطح خیابان محو می‌شود.

وی افزود؛ خط‌کشی معابر از ابتدایی‌ترین اصول انضباط ترافیکی است که مردم شهرستان کرمانشاه از آن محروم هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: وجود خط‌کشی رفتار ترافیکی رانندگان را اصلاح می‌کند، حق عبور را مشخص می‌کند، رانندگان را از  سردرگمی نجات می‌دهد و با نظم‌دهی به ترافیک در کاهش تصادفات تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: در تعدادی از معابر خط کشی بسیار کمرنگی دیده می شود که نیاز است رانندگان برای دیدن آنها دقت کنند تا بتوانند بین خطوط رانندگی کنند.

وی با تاکید بر اهمیت خط‌کشی معابر اضافه کرد: در دنیای مدرن امروز وسایل نقلیه به رادار بین خطوط مجهز شده‌اند که به نظر می‌رسد در شهرستان کرمانشاه کارایی چندانی نداشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: به منظور صیانت از حقوق شهروندی، اگر برای کارشناسان تصادفات مسجل شود که کمبود علایم و تجهیزات ترافیکی و نقص در خط کشی معابر در بروز تصادف تاثیر دارد، براساس قانون و آیین نامه‌های مرتبط، می‌توانند برای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری سهم تقصیر در نظر بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر