فرهنگ ترافیک کیش الگویی مناسب در حوزه فرهنگ سازی حمل و نقل و ترافیک کشور

سرهنگ “علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با قدردانی از عملکرد مثبت با کارکنان پلیس راهور جزیره در خصوص فرهنگ خاص و بی نظیر ترافیکی در کیش گفت: پلیس راهور در آموزش همگانی عزم جدی دارد و برنامه های خوبی را اجرا کرده است که نقش آن را می توان در آرامش رانندگی جزیره کیش احساس کرد.

فرهنگ ترافیک کیش الگویی مناسب در حوزه فرهنگ سازی حمل و نقل و ترافیک کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در دیدار با کارکنان پلیس راهور با اشاره به فرهنگ خاص ترافیکی در جزیره کیش گفت: پلیس راهور در آموزش همگانی عزم جدی دارد و برنامه های خوبی را اجرا کرده است که نقش آن را می توان در آرامش رانندگی جزیره کیش احساس کرد.

وی با بیان اینکه افزایش ثبت تخلفات رانندگی برای جغرافیای کوچک جزیره کیش بسیار زیاد است تصریح کرد: کاهش تصادفات رانندگی در کیش مرهون تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس راهور و اجرای مستمر طرح های ترافیکی است.

سرهنگ جمالی ادامه داد: فرهنگ ترافیک جزیره کیش الگوی کشور است و این میراث گذشتگان بوده که برای حفظ آن وظیفه سنگینی داریم و امیدوارم که امانت دار خوبی باشیم.

فرمانده پلیس کیش اظهار داشت: سرعت بخشی در امور جاری مردم باعث رضایتمندی و ایجاد حس خوش نسبت به پلیس می گردد و خدمت به مردم، گره گشایی از کار مردم، کار خیر است و عاقبت به خیری همراه دارد، این حضور خود را با نیت الهی همراه کنید تا انشالله نشانه های آن را در زندگی ببینید.

سرهنگ “علی اصغر جمالی” با اشاره به اینکه در هنگام اعمال قانون و مواجه با مردم، ضمن اجرای قانون با سعه صدر رفتار شود تأکید کرد: اعزام گشت های پلیس راهور برای مأموریت های سامانه 120 فوریت های پلیسی راهور در رضایتمندی مردم موثر است، مردم نسبت به پلیس اعتماد و انتظار دارند و باید در حفظ این اعتماد کوشا باشیم.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان با بیان اینکه محبت و مهربانی، اخلاق شایسته در مواجه با مردم سر لوحه کار پلیس است خاطرنشان کرد: مجموعه پلیس راهور باعث افتخار ماست و امروز خوشحالیم که مجموعه پویایی در فرماندهی انتظامی ویژه کیش داریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر