راه های رفع خشکی کفش و نرم کردن کفش ها

رفع خشکی کفش با روش های ساده ای انجام می شود و اگر شما با این موارد آشنا باشید می توانید اطلاعاتی خوب و مفید رد این زمینه کسب کنید. برای دریافت اطلاعاتی بیش تر در این زمینه همراه ما باشید.

راه های رفع خشکی کفش و نرم کردن کفش ها

سفت بودن کفش بعد از خرید امری بسیار طبعی می باشد و تا زمانی که این کفش ها کمی نرم شوند پای شما اذیت خواهد شد. در واقع رفع خشکی کفش بسیار ساده است و کافی است تا روش های این مورد را بدانید و در این صورت می توانید به راحتی از کفش های نو خود استفاده کرده و از نرم بودنشان لذت ببرید. برای دریافت اطلاعاتی بیش تر در این زمینه همراه ما باشید.

روش های نرم کردن کفش ها در خانه

آشنایی با روش های رفع خشکی کفش

معمولا خریدن کفش های نو باعث می شود تا چند روز ابتدایی پای شما مورد اذیت و آزار قرار بگیرد و این مورد را بدانید که سفت بودن کفش های خریداری شده امری طبیعی می باشد و ممکن است آسیب های زیادی به پا های شما وارد شود و در ادامه قصد داریم چندین روش برای رفع این مشکل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و با این کار به شما آموزش می دهیم تا کفش های سفت خودتان را نرم تر نمایید.

استفاده از انواعی از روغن های مفید

یک سری از روغن های گیاهی و حیوانی هستند که برای کفش ها مناسب می باشند از این رو برای این که  بتوانید کمی کفش های خشک خود را نرم تر کنید نیاز است تا از این روغن ها استفاده کرده و کفش خود را نرم تر کنید. روغن های مفید در این زمینه عبارت اند از :

  • روغن پوست راسو
  • کرم های پا
  • روغن نارگیل
  • استفاده از صابون های مخصوص کفش های چرم

نکته : در این زمینه از روغن زیتون استفاده نکنید زیرا باعث می شود تا کفش های شما به مرور لکه شوند.

استفاده از الکل و وازلین

برای این روش نیاز به مقداری الکل طبی دارید و رد این میان باید مقداری الکل به کفش هایتان بزنید و بعد از 30 دقیقه که کفش های شما خشک شدند می توانید یک لایه ای نازک از وازلین را روی ان قرار داده و یک شب بگذارید تا صبح بماند. روز بعد کفش خود را با پارچه ای تمیز کرده بپوشید و از نرم تر شدن کفش خود نهایت لذت را ببرید.

استفاده از کمپرس گرم برای نرم شدن کفش

خرید کفش های استاندارد

یادتان باشد که کفش های بسیار خشکم غیر استاندارد می باشند از این رو اگر می خواهید کفش های خود را برای مدت زمان طولانی استفاده کنید بهتر است کفش های طبی و استاندارد تهیه کنید و از مقاوم بودن این کفش ها در برابر آب و باران اطمینان پیدا نمایید.

پر کردن کفش با کمپرس گرم

استفاده از کمپرس گرم در این زمینه کاربرد زیادی دارد و اگر کفش شما برایتان خشک می باشد و در ان احساس راحتی ندارید می توانید از انواعی از کمپرس های گرم استفاده کنید و این کمپرس ها را هر دو ساعت تعویض کنید تا کفش های شما نرم تر شده و شما بتوانید با پوشیدن آن ها احساس راحتی داشته باشید.

راه رفتن

از ساده ترین روش های رفع خشکی کفش راه رفتن با کفش های نو و تازه می باشد و شما می توانید در نیمه هایی از روز که پا های شما ورم ندارد این کفش های نو و تازه را بپوشید و با ان ها راه بروید.

استفاده از جوراب ضخیم

برای این که بتوانید کفش های سخت و خشک خود را نرم تر نمایید می توانید آن ها را با جوراب های ضخیم تر بپوشید و یا دو عدد جوراب را روی هم بپوشید. در واقع این مورد باعث می شود که فرایند نرم شدن کفش ساده تر شده و تجربه و حس سختی به شما داده نخواهد شد.

  رفع خشکی کفش

از دیگر روش هایی که می توانید برای این مورد استفاده کنید این است که کفش هایتان را ماساژ دهید. هر چقدر این کار ها را بیش تر انجام دهید کفش شما راحت تر و نرم تر خواهد شد. حال که با این روش ها آشنا شدید در ادامه می توانید اطلاعاتی دیگر در مورد ویژگی های کفش پیاده روی و طرز تهیه واکس کفش نیز کسب کنید و برای این کار می توانید از لینک های داده شده استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان