خبر خوش سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب درباره شکایات مربوط به پروازهای اربعین

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران گفت: فرایند فروش بلیت هواپیما برای سفر اربعین رصد می‌شود و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند.

خبر خوش سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب درباره شکایات مربوط به پروازهای اربعین

به گزارش خبرآنلاین، حسین سالاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 30 (فرودگاه) تهران در حاشیه مراسم آغاز پروازهای اربعین درجمع خبرنگاران گفت: با هر ایرلاین یا آژانسی که بخواهد از زائری با موضوع بلیت‌ اربعین سوءاستفاده کند برخورد خواهیم کرد و حتما تعلیق می‌شود. 
 
ایسنا نوشت: وی افزود: به فروشندگان بلیت اعلام کردیم که باید فرایند فروش بلیت را رصد کنند و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند. 
 
معاون دادستان با تاکید بر اینکه بلیت‌های گران از سوی واسطه‌ها خریداری شده‌ است، اظهار کرد: از مردم درخواست داریم بلیت اربعین را به‌طور مستقیم از ایرلاین‌ها خریداری کنند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 30 (فرودگاه) تهران درمورد فروش پلکانی بلیت‌ اربعین، گفت: عرضه بلیت به این دلیل به صورت پلکانی است که دسترسی به بلیت عادلانه باشد. 
 
سالاری درباره مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی گفت: اگر اطلاعات با مستندات و مدارک موثق ارائه شود در ٢4 ساعته پیگیری می‌شود و فروشنده بلیت گران را تعلیق می‌کنیم. 
 
وی با اشاره به اینکه تقاضا بسیار بالا و عرضه محدود است، گفت: سهمیه ارگان‌های دولتی هم محدود است و قرار نیست عرضه سهمیه‌ها عدد بالایی باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان