حمله دوباره قلیچ به بیرانوند/ VAR هم آمده؛دوران بزن دررو تمام شده!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: اراک به هیچ عنوان ورزشگاه مناسبی برای بازی خانگی نبود و بزرگترین ضرر را هواداران دیدند.

حمله دوباره قلیچ به بیرانوند/ VAR هم آمده؛دوران بزن دررو تمام شده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید قلیچ در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: برای موفقیت در طول فصل و قهرمانی باید گام نخست را با اقتدار برمی‌داشتیم، اما متأسفانه برخی عوامل همچون تغییر ورزشگاه باعث شد تا بازیکنان آمادگی همیشگی را نداشته باشند. 

وی ادامه داد: از نظر من اراک به هیچ عنوان ورزشگاه مناسبی برای بازی خانگی نبود و بزرگترین ضرر را هواداران دیدند. سرخ‌پوشان در این مسابقه ضعیف عمل کردند و به نظرم تا حدودی توجیه پذیر است؛ اول آنکه به دلیل بازی در اراک خستگی در تن بازیکنان ماند و دلیل دوم اینکه بازیکنان هنوز هماهنگی لازم را پیدا نکرده‌اند. خط دفاعی سرخپوشان باید هوشیارتر عمل کند و نگذارند توپ به محوطه جریمه برسد تا بازیکنان حریف فرصت ضربه زدن داشته باشند. باید فرصت دهیم تا شاید بازی به بازی بهتر شوند. بازی با ذوب‌آهن چنگی به دل نزد. 

نباید به این زودی درباره عملکرد تیم نظر قطعی بدهیم
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با آینده پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر، تصریح کرد: هیچ وقت نباید از بازی اول تیم را قضاوت کرد، به خصوص اینکه یک مربی جدید تیم را هدایت می‌کند. باید چند هفته بگذرد و سپس نظر قطعی را درباره عملکرد تیم بگوییم، اما این موضوع نباید باعث شود تا امتیازات را از دست بدهیم چرا که در قهرمانی تأثیر زیادی خواهد گذاشت. اکنون که کمک داور ویدیویی هم آمده مو را از ماست بیرون می‌کشد و مانند فصل گذشته به هر تیمی امتیازهای الکی داده نمی‌شود. در این فصل باید تمام حرفمان را در زمین بزنیم چرا که دوران بزن در رو برای همه تیم‌ها تمام شده.

گندوز از بیرانوند بهتر است و در آینده این موضوع را خواهیم فهمید
قلیچ با بیان اینکه گندوز در بازی نخست نشان داد که ویژگی‌های خوبی دارد، عنوان کرد: به نظرم گندوز دروازه‌بان خوبی است و در این مسابقه عملکرد خوبی داشت چرا که دیدیم در خروج‌ها موفق ظاهر شد. فکر می‌کنم او بازی به بازی بهتر می‌شود و برای خط دفاعی سرخ‌پوشان ستون خواهد شد. این دروازه‌بان به نظرم تمام ویژگی‌های خوب را دارد و در بازی‌های آینده خودش را بهتر نشان خواهد داد. آن‌هایی که این دروازه‌بان را گرفتند کار را بلد بودند و می‌دانستند باید یک دروازه‌بان بهتر از بیرانوند بیاورند. دوز و کلک در کارم نیست و حقیقت را می‌گویم؛ گندوز از بیرانوند بهتر است و بعدها این موضوع مشخص خواهد شد. او تا به اینجا هوشیار عمل کرده و هر مبلغی که گرفته نوش جانش.

هلدینگ خلیج فارس عملکرد بهتری در برابر بانک‌ها داشت
وی در ارتباط با عملکرد رضا درویش و نابه‌سمانی به وجود آمده در اردوگاه سرخ پوشان، متذکر شد: به نظرم درویش نسبت به سایر تیم‌های مدعی در نقل و انتقالات ضعیف عمل کرد و در 2 نقطه ما ضعف جدی داریم که باید به زودی حل شود. همین موضوع در بازی با ذوب آهن مشهود بود و کارهای تاکتیکی به خوبی پیش نمی‌رفت. از نظر من درویش بهتر است جایش را به مدیر دیگری بدهد. درویش همانند بازیکنی شده که سن و سالش گذشته و باید از فوتبال خداحافظی کند و به درد تیم‌های بزرگ نمی‌خورد. او اگر می‌خواست کاری کند زمان زیادی داشت تا در نقل و انتقالات نقاط ضعف تیم را با توجه به خروج برخی بازیکنان حل کند. عملکرد مالک تیم هم قابل پوشش نیست و باید قبول کرد هلدینگ خلیج فارس در برابر بانک‌ها قدرتمندتر ظاهر شد و بانک‌ها برای اینکه اسمی از خود جا بیندازند مالکیت را بر عهده گرفتند.

پرسپولیس از لحاظ ورزشگاه آواره شده و دودش در چشم هوادار خواهد رفت
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات ورزشگاه و دیدار خانگی در یک ورزشگاه خارج از خانه، اظهار کرد: مهدی تاج فرمانروای بلامنازع فوتبال کشور شده و کسی هم زورش به او نمی‌رسد و نمی‌توانند بگویند بالای چشم او ابرو است. مسئولان باشگاه پرسپولیس باید پاسخگو باشند که چرا این باشگاه با این تمدن یک ورزشگاه مدرن در تهران ندارد! اگر مقابل ذوب آهن در آزادی بازی می‌کردیم قدرتمان 4 برابر می‌شد. یک قسمت ورزشگاه را 3 سال است که می‌خواهند ترمیم کنند، اما واقعیت امر این است که در انجام آن کوتاهی می‌کنند. برخی از اعضای فدراسیون می‌خواهند اعمال قدرت کنند و بگویند استقلال و پرسپولیس کاره‌ای نیستند و هرچه ما می‌گوییم همان است. این مشکل در بازی‌های آینده بیشتر به چشم خواهد آمد و باید قبول کنیم تیم از لحاظ ورزشگاه آواره شده و دودش در چشم هوادار می‌رود. 

پرسپولیس بازی بسیار سخت و دشواری مقابل تراکتور خواهد داشت
قلیچ در پایان با بیان اینکه بازی با تراکتور یک چالش بسیار سخت و زود هنگام برای گاریدو خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دیدار خانگی را در اراک بازی کردیم و دیدار بعدی را باید در تبریز مقابل تراکتور انجام دهیم، شاهد خستگی بسیار زیاد تیم خواهیم بود. آن‌ها اکنون باید از اراک به تهران برگردند و سپس به تبریز بروند و مقابل تیمی بازی کنند که مدیریت آن یعنی زنوزی به خوبی آن را بسته و کار را برای سرخ پوشان دشوار خواهد کرد. امیدوارم گاریدو برنامه ویژه‌ای برای این مسابقه داشته باشد، اما در واقع دو بازی در خارج از خانه فشار زیادی روی تیم خواهد گذاشت. پیشکسوتان به جای تهمت زدن و تمسخر همبازیان قدیمی‌شان باید تیم را حمایت کنند و از افرادی که برخی تهمت‌ها را به من زدند هرگز نخواهم گذشت. به امید موفقیت پرسپولیس هستیم و همواره پشت تیمم خواهم ماند.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان