نماینده موافق کابینه پیشنهادی: دنبال قومیت گرایی نیستیم/۴ وزیر پیشنهادی از نقاط قوت کابینه هستند

نماینده موافق وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: امیدواریم برنامه آقای پزشکیان ذیل برنامه های هفتم توسعه و سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب باشد.

نماینده موافق کابینه پیشنهادی: دنبال قومیت گرایی نیستیم/4 وزیر پیشنهادی از نقاط قوت کابینه هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق با کلیات برنامه و خط‌مشی کابینه دولت چهاردهم گفت: بابت انتخاب وزرای پیشنهادی جهادکشاورزی، ورزش، کشور و اطلاعات از پزشکیان تشکر می‌کنیم.

اهم سخنان گودرزوند را در ادامه می خوانید؛ 

*برای تشکیل کابینه وفاق ملی کارهای خوبی شده که قطعا مورد تایید مجلس هستند.

*میراث شهید رئیسی در دستان انسانی پاکدست و انقلابی قرار گرفته است.

*وزرای جهاد کشاورزی، ورزش، کشور، اطلاعات از نقاط قوت کابینه پیشنهادی است.

*ما به دنبال قومیت گرایی نیستیم ما دنبال انتخاب از استان ها و مناطق نیستیم ما به دنبال یک وفاق ملی هستیم.

*گفتمان آقای پزشکیان مورد قبول مردم است.

*امیدواریم برنامه آقای پزشکیان ذیل برنامه های هفتم توسعه و سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب باشد.

* رئیس جمهور برای اولین بار شکل‌گیری دولت جدید را بعد از نظام فکری و شیوه عمل جدیدی به اجرا درآوردند و همه ما به سختی روش آگاهیم، همه می‌دانیم که اینگونه عمل کردن چقدر هزینه‌آفرین است و هم دوستان را می‌رنجاند و هم رقیبان را.

* همه ما می‌دانیم که راه پر پیچ و خم و سختی انتخاب شده است اما خوب می‌دانیم که این راه دشوار چگونه امید در دل مردم عزیز ما زنده کرده است.

*امروز در برابر کابینه‌ای قرار داریم که بایستی اجتماع نخبگان و کار آزمودگان باشد.

*کمتر از سه ماه از حادثه سهمگین درگذشت رئیس جمهور شهیدمان گذشت و امروز پرچم خدمت مردم صبور و وفادار ایران اسلامی در دستان شخصیتی وارسته، پاکدست انقلابی و دانشمند جناب آقای دکتر پزشکیان قرار گرفته است.

*کابینه‌ای که ارائه شده بایستی در پی اجرایی کردن وفاق ملی و  دور از درگیری‌ها و دعواهای سیاسی به دنبال جذب نیروهای کارآمد باشد.

*آقای دکتر پزشکیان ثابت کردند با انتخاب کابینه فراجناحی عملاً در پی پیاده سازی قول‌ها و گفتمان انتخاباتی هستند و آقای پزشکیان از اینکه به دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتماد کرده‌اید، مانند آقای مهندس نوری قزلچه که سوابق درخشان کشاورزی دارند و به عنوان وزیر پیشنهادی کشاورزی است تشکر می‌کنیم.

* وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان که شخصیت بین‌المللی است و هم رئیس فدراسیون ایرانی کشور و هم به عنوان نایب رئیس کمیسیون آسیا در قایقرانی هستند. از خانواده معظم شهدا است و هم جهادگر هشت سال دفاع مقدس هست.

*همینطور برای انتخاب وزیر پیشنهادی کشور آقای دکتر مومنی که قادر است و بنا دارد چهره و معماری جدید را در این وزارتخانه بنا کند و به باور اینجانب انتخاب وزیر مجاهد و کاردان اطلاعات نیز موجب تقویت بنیان‌های امنیتی خواهد شد، تشکر می کنم.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان