برگزاری مسابقات بدمینتون دسته دو کشور در زنجان

رئیس هیئت بدمینتون زنجان گفت: این استان از مرحله نهایی مسابقات لیگ بدمینتون دسته دو باشگاه‌های کشور میزبانی می‌کند.

برگزاری مسابقات بدمینتون دسته دو کشور در زنجان

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ، باقری گفت: مسابقات لیگ دسته دو بدمینتون کشور بانوان و آقایان با حضور چهار تیم از سراسر کشور به میزبانی شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها روزهای 29 و 30 مردادماه در بخش بانوان و روزهای 31 مرداد و یکم شهریور در بخش آقایان در سالن تخصصی شهید دستغیب مجموعه ورزشی 15 خرداد به مصاف هم خواهند رفت.

رئیس هیئت بدمینتون زنجان ادامه داد: پیش از این نیز مسابقات لیگ دسته دو بدمینتون کشور در بخش آقایان با حضور 12 تیم از سراسر کشور به میزبانی زنجان طی روزهای چهارم و پنجم مردادماه در زنجان برگزار شد که نقش موثری در رشد و توسعه این رشته و شناسایی استعدادهای این رشته در استان داشت.

وی با اشاره به افتخارات ورزشی کسب شده در این رشته، گفت: تیم ملی بدمینتون نوجوانان ایران امسال برای سومین دوره پیاپی با سرمربیگری من توانست مقتدرانه قهرمان مسابقات آسیای میانه شود.

باقری افزود: این افتخارات در سایه توجه به ورزش رده‌های پایه، برگزاری منظم اردوها و استعدادیابی به دست آمده است که باید در استان زنجان نیز تداوم یابد.

رئیس هیئت بدمینتون زنجان در ادامه با اشاره به اعزام تیم‌های آقایان و بانوان بدمینتون استان به مسابقات رنکینگ کشوری سطح 2، گفت: این مسابقات در 2 بخش یک نفره و 2 نفره برگزار شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان