حمایت از سیدعباس صالحی برای تصدی پست وزارت ارشاد، توسط انجمن صنفی مدیران مطبوعات و رسانه‌های استان قم

انجمن صنفی کارفرمایی مدیران مطبوعات و رسانه‌های استان قم» در بیانیه‌ای حمایت خود از عباس صالحی وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را اعلام کرد.

حمایت از سیدعباس صالحی برای تصدی پست وزارت ارشاد، توسط انجمن صنفی مدیران مطبوعات و رسانه‌های استان قم

به گزارش خبرآنلاین ، متن این بیانیه بدین شرح است:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی،

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه،

و مردم شریف ایران

با روی کار آمدن دولت دکتر مسعود پزشکیان با شعار «برای ایران» و معرفی اعضای کابینه، اینک فرآیند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در خانه ملت و توسط نمایندگان مردم در کمیسیون‌های تخصصی در جریان است و طی روزهای آتی، شاهد بررسی صلاحیت‌ها در صحن علنی و رأی نمایندگان به کابینه دولت چهاردهم خواهیم بود.

در این بین آنچه برای اهالی فرهنگ، رسانه و هنر اهمیتی دو چندان دارد، تکیه زدن فردی متخصص، با تجربه و دغدغه‌مند بر کرسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ دستگاهی که وظیفه اجرای سیاست‌های کلان نظام اسلامی در سه حوزه مهم و تاثیرگذار ملی و بین‌المللی کشورمان را بر عهده دارد و نقشی تعیین‌کننده در این عرصه ایفا می‌کند.

فردانتخاب شده توسط دکتر پزشکیان برای تصدی این وزارتخانه کلیدی، چراغ امید را در دل اهالی فرهنگ و رسانه روشن کرده و نویدبخش فردایی بهتر «برای ایران» است.

عباسصالحی این شخصیت شناخته شده‌ی فرهنگی و رسانه‌ای، در دوره قبلی وزارت خود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارنامه‌ای درخشان و قابل تقدیر از خود به ‌جا گذاشته و با مدیریت هوشمندانه و رویکردی متعهدانه، اقدامات مؤثری را در راستای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشور انجام داده است.

ازجمله مهم‌ترین دستاوردهای او در دوره قبلی وزارت می‌توان به ساماندهی وضعیت مطبوعات و رسانه‌ها، توسعه حمایت‌های مادی و معنوی از ناشران، ارتقاء جایگاه هنرهای بومی و اسلامی، و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در سطح جامعه اشاره کرد؛ این اقدامات به‌ویژه در شرایط پیچیده و دشوار اقتصادی، نشان‌دهنده تعهد و درایت این مدیر انقلابی و معتمد نظام اسلامی در مدیریت فرهنگی کشور بوده و توانسته است اعتماد جامعه فرهنگی و رسانه‌ای کشور را جلب کند.

همچنین، برنامه‌های ارائه‌ شده توسط آقای صالحی به مجلس شورای اسلامی، نمایانگر دیدگاه‌های تحولی و نوآورانه او برای آینده فرهنگ و رسانه در کشور است. وی با تأکید بر توسعه فضای فرهنگی و هنری مبتنی بر هویت ملی و اسلامی، تقویت زیرساخت‌های رسانه‌ای، گسترش تعاملات فرهنگی بین‌المللی، و حمایت از تولیدات داخلی در حوزه‌های فرهنگ و هنر، نشان داده است که به‌ خوبی از چالش‌ها و نیازهای جامعه آگاه است و برنامه‌های جامعی برای مقابله با این چالش‌ها و ارتقاء سطح فرهنگی کشور دارد.

او با رویکردی جامع‌نگر، بر ضرورت توسعه و تقویت آزادی بیان در چارچوب قانون، حمایت از جوانان و نخبگان در عرصه‌های فرهنگی و هنری، و ترویج فرهنگ عمومی مبتنی بر اخلاق و ارزش‌های اسلامی تأکید دارد؛ این برنامه‌ها، نه تنها پاسخی مناسب به نیازهای فرهنگی کشور در شرایط کنونی است، بلکه افق‌های جدیدی را برای آینده روشن فرهنگی کشور ترسیم می‌کند.

انجمن صنفی کارفرمایی مدیران مطبوعات و رسانه‌های استان قم، حمایت کامل و قاطع خود را از عباس صالحی، وزیر پیشنهادی جناب دکتر مسعود پزشکیان برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می‌دارد و بر این باور است که با حمایت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از عباس صالحی و رأی اعتماد به این چهره شناخته شده در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه، می‌توانیم شاهد گام‌های مؤثری در جهت تقویت و تعالی فرهنگ و رسانه در کشور باشیم؛ به یقین انتخاب ایشان به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، زمینه‌ساز تحولات مثبت و پایدار در این حوزه‌های حساس و حیاتی خواهد بود.

امیدواریم با اعتماد نمایندگان محترم به برنامه‌های آقای صالحی، مسیر توسعه و تقویت بنیان‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشور با سرعت و کارآمدی بیشتری طی شود.

با آرزوی توفیق و سربلندی برای همه خدمت‌گذاران نظام اسلامی

انجمن صنفی کارفرمایی مدیران مطبوعات و رسانه‌های استان قم

27 مردادماه 1403

2323

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان