۲۴۶۰ انشعاب آب آشامیدنی در طرح ملی مسکن واگذار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در قالب طرح های مسکن سازی انبوه دولتی موسوم به نهضت ملی مسکن، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۴۶۰ انشعاب آب آشامیدنی به مردم واگذار شده است.

2460 انشعاب آب آشامیدنی در طرح ملی مسکن واگذار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این خصوص اظهار کرد: در مدت زمان مورد اشاره 1182 انشعاب فاضلاب برای منازل مردم در این طرح مسکن سازی نصب شده و 1107 انشعاب فاضلاب نیز آماده واگذاری است. 

وی عنوان کرد: هم اکنون در حدود 25 هزار واحد مسکونی در قالب طرح های مسکن ملی و نهضت ملی مسکن در سطح استان قزوین در حال ساخت است که نیاز آبی آن مورد توجه و برنامه ریزی قرار گرفته است.

بیرنوندی خاطرنشان کرد: تامین نیاز آب آشامیدنی این میزان از پروژه های در حال ساخت مسکونی، عملیاتی دشوار و پر هزینه است .

وی افزود:  برنامه بلند مدت تامین آب در این پروژه ها به ویژه در شهر جدید مهرگان از طریق انتقال آب از سد طالقان است که در حال پیگیری و اجرا از سوی دستگاه مربوطه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تصریح کرد: گرمای شدید هوا، سرعت قابل توجه ساخت و ساز و اسکان مردم در شهر مهرگان و کمبود منابع آبی با توجه به حداکثر برداشت ممکن از آن ها موجب بروز پاره ای کم آبی ها در این حوزه در تابستان جاری شده و رفع آن تنها از طریق همکاری مردمی در مدیریت مصرف ممکن است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان