پاسخ علیرضا دبیر به یک سوال مهم؛ چرا قاسمپور جانشین یزدانی نشد؟

رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرد با وجود دو بار اولتیماتوم به کامران قاسم‌پور او خودش نخواسته در ۸۶ کیلو کشتی بگیرد.

پاسخ علیرضا دبیر به یک سوال مهم؛ چرا قاسمپور جانشین یزدانی نشد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اینکه قبل از المپیک بحث انتخابی بین حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور داغ شده بود، اما هیچ‌وقت این اتفاق رخ نداد و بعد از مصدومیت یزدانی در فینال المپیک برخی به آن رجوع کرده و از فدراسیون به‌خاطر برگزار نکردن این انتخابی انتقاد کردند.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، در یک برنامه تلویزیونی در خصوص ماجرای انتخابی قاسم‌پور و یزدانی گفت: "ما دوبار به کامران اولتیماتوم دادیم که در 86 کیلو کشتی بگیرد. روزی که حسن یزدانی می‌خواست عمل جراحی کند، صدایش کردم و 10 دلیل آوردم که این کار را نکن، اما گفت حتما باید این دکتر مرا عمل کند. من بعد از آن هم صحبت کردم و گفتم در ایران هر کسی کتفش را عمل کرده، نتوانسته به کشتی برگردد. با این حال من همه کارهایش را پیگیری کردم تا بهبودی کامل پیدا کند. از یک‌طرف واقعا نمی‌توانستم تمام تخم‌مرغ‌هایم را در یک سبد بگذارم. به پژمان گفتم با کامران قاسم‌پور صحبت کن. این اتفاق برای قبل از مسابقات کرواسی بود که کامران در 97 کیلو کشتی گرفت. درستکار سرمربی بود و وقتی با او صحبت کرد، کامران گفته بود 94 کیلو هستم که من هم مصاحبه کردم و گفتم کامران را از ذهنتان بیرون کنید. کامران گفته بود پودر می‌خورم که پژمان به او گفته بود 10 روز پودر نخور تا ببین وزنت پایین می‌آید یا نه. بازهم آمد و گفت وزنت پایین نیامده و من به 86 فکر نمی‌کنم."

وی افزود: "به هر حال ما باید پلن A، B و حتی C داشته باشیم و فکر می‌کردم اگر حسن یزدانی نرسد، چه کار باید بکنیم. یک‌بار دیگر هم بعد از اینکه هیچ‌کس نتوانست در 86 کیلو طبق چرخه به مرحله نهایی انتخابی با حسن برسد، بازهم به کامران پیشنهاد دادیم، اما یا او آماده نبود یا بدنش نمی‌رسید، بازهم پاسخ منفی داد. به هر حال حسن یزدانی هم طبق چرخه انتخاب شده بود."

258 257

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان