نماینده موافق وزیر پیشنهادی دفاع: نصیرزاده دومین وزیر بعد از جواد فکوری است که خلبان هستند/ برنامه ارائه شده مطابق برنامه و اسناد بالادستی است

نماینده موافق وزیر پیشنهادی دفاع دولت چهاردهم گفت: وزیر دفاع و  وزارت خانه اش باید به سمت هوش مصنوعی برود.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی دفاع: نصیرزاده دومین وزیر بعد از جواد فکوری است که خلبان هستند/ برنامه ارائه شده مطابق برنامه و اسناد بالادستی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در نوبت عصر سومین روز از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، موافقان و مخالفان امیر عزیز نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ایراد سخنان خود پرداختند. 

رحیم زارع نماینده آباده در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی دفاع گفت: عصر الان عصر ابر رقابت است و جهان دارای پیچیدگی ها و نوسات و ابهام و دنیا با سرعت رو به پیشرفت است و اینها تحت تاثیر فناوری و تکنولوژی است. این پیشرفت ها در بعد زمان غیر ممکن است.

اهم سخنان رحیم زارع را در ادامه می خوانید؛

*در این عصر ابر رقابت وزیر باید چابکی مجموعه خود را نشان دهد. 

*وی باید ساحل  آرامش  رابرای کشور و مردمش به ارمغان آورد.

*امنیت و دفاع همزاد تکنولوژی است. 

*آموزش، سلامت ، دفاع و امنیت خط قرمز من است و وزیر پیشنهادی  وزارت خانه اش هم باید به سمت هوش مصنوعی و هوشمند سازی برود.

*امیر نصیرزاده دومین وزیر بعد از جواد فکوری است که خلبان هستند و این اوج تخصص و توانمندی وی را نشان می دهد.

*وی در نگهداشت نخبگان و فرهیختگان قول دادند که مانع خروج مغزها از کشور شوند.

* وزارت دفاع یکی از تکنولوژی ترین وزارتخانه هاست.

* آقای نصیرزاده در هر سمت و مسئولیتی توانمندی های خود را در ارتقای بنیه دفاعی به کار بستند و همواره موفق ترین فرمانده بوده اند. ایشان دارای تفکری راهبردی هستند و در سطوح علمی نیز عملکرد چشمگیری داشته‌اند. راه اندازی صنعت قطعه سازی در نیروی هوایی نشان دهنده اعتقاد ایشان به نخبگان و دانشمندان کشور است.

*برنامه ارائه شده مطابق برنامه و اسناد بالادستی است.

*تامین پایدار منابع در ارتقای قدرت دفاعی، دستیابی به قدرت علمی، روزآمدسازی فناوری های دانش بنیان، ارتقای جهشی تجهیزات پیشرفته و اکتساب فناوری های نو ظهور از جمله برنامه های ایشان بوده است.

*امیدواریم در نهایت کسی به عنوان وزیر معرفی شود که مورد تایید رهبر انقلاب باشد.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان