تشدید روند دستگیری اتباع غیرمجاز خارجی در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: دستگیری اتباع غیرمجاز خارجی از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان مرزی ۱۲۷ درصد رشد داشته است.

تشدید روند دستگیری اتباع غیرمجاز خارجی در قشم

به گزارش خبر آنلاین،  سرهنگ علی اکبر مرادی روز دوشنبه اظهار کرد: با توجه به اعلام نارضایتی مکرر از سوی قشموندان و در راستای حراست و جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع کشورهای بیگانه به بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس، ماموران پلیس این فرماندهی از ابتدای سال جاری در پایش و پاکسازی محلات این شهرستان موفق شدند تعداد 2 هزار و 93 نفر از اتباع غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد: این عملیات با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی و برخورد با اتباع بیگانه فاقد هرگونه مجوز اقامت و آمد و شد، به اجرا درآمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: عامل اصلی حضور این دسته از اتباع بیگانه غیر مجاز موضوع اشتغال است و به همین دلیل پلیس، کارگاه ها، اماکن و واحدهای صنفی را که این افراد در آنها اشتغال دارند، شناسایی و به سراغ آنها می رود.

سرهنگ مرادی تاکید کرد: پلیس برابر قانون مقابله با رفت و آمد و اقامت غیرقانونی اتباع بیگانه غیرمجاز در سطح این شهرستان را به صورت جدی در دستور کار دارد تا اثرات سو و معضلات اجتماعی این پدیده به ویژه بزهکاری‌های مربوطه را مدیریت کند.

وی از قشموندان و به خصوص کارفرمایان خواست ضمن خودداری از به کارگیری اتباع بیگانه که به صورت غیرمجاز در این شهرستان و جزیره اقامت دارند، در صورت اطلاع از وجود اتباع بیگانه مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 به مسوولان اطلاع دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان