کاش میدری‌ها بیشتر بودند.../ امیرحسین ثابتی نشان داد بی‌مایه فطیر است/ دفاعیه میدری یادآور نطق باطل السحر مهاجرانی در مجلس پنجم بود

یک کارشناس سیاسی در یادداشتی نوشت: میدری نشان داد با درک درست از تحولات جامعه ایرانی‌ می‌تواند مدیری‌ موفق در عرصه اجرا باشد.

کاش میدری‌ها بیشتر بودند.../ امیرحسین ثابتی  نشان داد بی‌مایه فطیر است/ دفاعیه میدری یادآور نطق باطل السحر مهاجرانی در مجلس پنجم بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی دهقان، کارشناس سیاسی و مدرس تاریخ، در یادداشتی برای کانال تلگرامی «راهبرد» نوشت:

امروز و در قضیه‌ رای‌اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان عیار بعضی‌ خیلی خوب مشحص شد.

احمد میدری و عباس عراقچی، عبدالناصر همتی و محمدرضا ظفرقندی خیلی خوب‌ ظاهر شدند و ازسوی دیگر، امیرحسین ثابتی و مالک شریعتی و قاسم روانبخش هم عیار خود را خوب نشان دادند.

 نماینده جوان نشان داد بی‌مایه فطیر است و آن دو دیگر ثابت کردند به خاطر تعصب و حقد بیش از حد، در زمان فریز شده‌اند و کارشان تکرار مکررات است.

 اما نماینده مینودشت استان گلستان هم خوب درخشید. سیدنجیب حسینی نجیبانه از مجلس خواست نگاهش بیش از انکه به گذشته باشد، رو به آینده باشد.

درست گفت آن مرد سیاست که خود قربانی عقلانیت و درایت در امر شهرداری‌ شد که اگر سعید جلیلی رئیس‌جمهور می‌شد، ثابتی وزیر کشورش بود. جار و جنجال و هیاهو فقط برای هیچ در نطق تاریخی‌اش هویدا بود.

 اما میدری عالی بود؛ زیرا پاشنه آشیل‌ عدم کامیابی ایرانیان در امر توسعه را معرفی کرد. عدم توانمندی در عرصه جامعه و نبود کارآمدی در مدیریت اجرایی و نبود حداقل‌ها برای وفاق ملی.

 میدری نشان داد با درک درست از تحولات جامعه ایرانی‌ می‌تواند مدیری‌ موفق در عرصه اجرا باشد.

 دفاعیه او یادآور دفاعیه عطاءالله مهاجرانی در استیضاح وی در مجلس پنجم بود؛ دفاعی مستدل همراه با نطقی غرا که باطل‌السحر مخالفان شد.

 کهن قبای سیاست را نه هر کسی سزد. مردانی می‌خواهد که راه را ازچاه بشناسند و در گذشته نمانند و تدبیر آینده داشته باشند...

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان