اطلاعاتی از مجری انفجار تل‌آویو در سوابق امنیتی ما وجود ندارد

پلیس رژیم صهیونیستی اذعان کرد که اطلاعاتی از هویت مجری عملیات شهادت‌طلبانه روز گذشته «تل‌آویو» در آرشیو سوابق امنیتی این رژیم وجود ندارد.

اطلاعاتی از مجری انفجار تل‌آویو در سوابق امنیتی ما وجود ندارد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از الجزیره، پلیس رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اذعان کرد که در آرشیو اطلاعات امنیتی این رژیم، داده‌ای در خصوص هویت مجری عملیات شهادت‌طلبانه دیروز «تل‌آویو» وجود ندارد.

به گزارش مهر، در این بیانیه آمده است: ما به دنبال دلیل انفجار دیروز در تل‌آویو هستیم. مجری انفجار دیروز هیچ پرونده امنیتی یا جنایی‌ای ندارد. ما هویت وی را از طریق فرآیندهای آزمایشگاهی مشخص کرده‌ایم.

پلیس رژیم صهیونیستی مدعی شد که در حال حاضر هشداری در خصوص اقدامات انفجاری قریب‌الوقوع در تل‌آویو وجود ندارد، اما در راستای اذعان به هراس صهیونیست‌ها از این عملیات شهادت‌طلبانه در قلب تل‌آویو تصریح کرد: پس از انفجار دیروز همه‌جای تل‌آویو به ویژه مراکز شلوغ را پر از نیروهای امنیتی کردیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: مجری انفجار تل‌آویو از کرانه باختری به این منطقه آمده بود و برای اجرای عملیاتی بزرگ طرح‌ریزی کرده بود.

گفتنی است گردان‌های عزالدین قسام امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای ضمن پذیرش مسئولیت عملیات روز گذشته در تل‌آویو، تاکید کرد که این عملیات به صورت شهادت‌طلبانه، در همکاری با گردان‌های قدس و در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه اجرایی شده است. در این عملیات شهادت‌طلبانه یک کامیون در تل‌آویو منفجر شد.
310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان