سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی میان مردم و پلیس استان خوزستان است

سرهنگ صالحی، گفت: دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با شماره تلفن ۱۹۷ به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و دریافت هرگونه نقطه نظر از عملکرد پلیس استان خوزستان است‌.

سامانه 197 پل ارتباطی میان مردم و پلیس استان خوزستان است

«سرهنگ علی صالحی» امروز (دوشنبه 29 مرداد ماه) در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان، اظهار کرد: دفتر نظارت همگانی (197) در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی پاسخگوی پیشنهادات، انتقادات، تقدیرات و درخواست های زائران و هموطنان درباره عملکرد کارکنان فرماندهی انتظامی استان خوزستان می‌باشد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، سامانه 197 را ابزاری برای ارتباط نزدیک و بی واسطه مردم با مسئولان فراجا و رسیدگی سریع به مشکلات و درخواست‌های آنان عنوان کرد و افزود: در زمان برقراری تماس شهروندان دستورات لازم از سوی فرمانده انتظامی استان صادر و موارد درخواستی پیگیری و پس از نتیجه به اطلاع فرد تماس گیرنده اطلاع داده می شود.

وی تصریح کرد: مجموعه انتظامی خدمتگزار مردم است و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را برای خود افتخار تلقی کرده و تمام تلاش خود را در این راستا انجام می دهد.

سرهنگ صالحی بیان کرد: دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با شماره تلفن 197 به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و دریافت هرگونه نقطه نظر از عملکرد پلیس استان خوزستان است‌.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان