برنامه‌های صادق‌مالواجرد منطبق بر برنامه هفتم توسعه است/ اسعدی‌سامانی: عقب‌ماندگی‌های صنعت حمل‌ونقل هوایی را باید جبران کنیم

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان این‌که برنامه‌هایی که ایشان ارائه کرده‌اند، منطبق با برنامه هفتم توسعه است، افزود: با توجه به مسایل و مشکلاتی که صنعت حمل‌ونقل هوایی دارد و عقب‌ماندگی‌هایی که در این حوزه وجود دارد، امیدواریم با برنامه‌هایی که ایشان در حوزه راه و شهرسازی دارد، اهداف محقق شود.

برنامه‌های صادق‌مالواجرد منطبق بر برنامه هفتم توسعه است/ اسعدی‌سامانی: عقب‌ماندگی‌های صنعت حمل‌ونقل هوایی را باید جبران کنیم

مقصود اسعدی‌سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: ما دیدگاه خود را در رابطه با خانم صادق‌مالواجرد اعلام کرد و انجمن نیز بیانیه‌ای صادر کرد. ما از ایشان حمایت می‌کنیم.

وی با بیان این‌که برنامه‌هایی که ایشان ارائه کرده‌اند، منطبق با برنامه هفتم توسعه است، افزود: با توجه به مسایل و مشکلاتی که صنعت حمل‌ونقل هوایی دارد و عقب‌ماندگی‌هایی که در این حوزه وجود دارد، امیدواریم با برنامه‌هایی که ایشان در حوزه راه و شهرسازی دارد، بتوانیم به اهداف دست پیدا کنیم.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تصریح کرد: با توجه به تخصص و تجربه‌ای که ایشان در وزارت راه و شهرسازی دارند، فکر می‌کنم این توانمندی را داشته باشند که بتوانند مشکلات حوزه‌های راه، مسکن و حمل‌ونقل را برطرف کنند.

اسعدی‌سامانی متذکر شد: ایشان در صورتی که رای اعتماد از مجلس بگیرند، باید با فعالان کسب‌وکار حوزه حمل‌ونقل هوایی و نیز تشکل‌های این حوزه حتما نشست‌هایی را برگزار کنند و تعامل و همفکری با بخش خصوصی در ارتباط با تصمیم‌گیری‌های مهم داشته باشد.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان