وزیر پیشنهادی دفاع: رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایات جنگی و ترورها، از خطوط قرمز عبور کرده است/ اگر بازدارندگی فعال نداشتیم، قطعا دشمن حمله می کرد

وزیر پیشنهادی دفاع، در نطقی که برای دفاع از برنامه‌هایش انجام داد، تاکید کرد که اسرائیل از خطوط قرمز عبور کرده است و در عین حال گفت که اگر بازدارندگی فعال را نداشتیم، قطعا دشمن به کشور ما حمله کرده بود.

وزیر پیشنهادی دفاع: رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایات جنگی و ترورها، از خطوط قرمز عبور کرده است/ اگر بازدارندگی فعال نداشتیم، قطعا دشمن حمله می کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر عزیز نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع در نطق دفاعیه از خود در صحن مجلس با

با تشکر از اعتماد پزشکیان و حمایت مجموعه نیروهای مسلح به ویژه رئیس ستاد کل، و همچنین نمایندگان موافق و مخالف، گفت که از همه نظرات استفاده خواهم کرد.

در ادامه گزیده‌ای از سخنان او را می‌خوانید:

*شرایط منطقه و جهان در حوزه امنیت و دفاع، تغییرات محیطی به سرعت صورت می‌پذیرد و فناوری‌های نوینی عرضه می‌شود.

*معادلات نظم منطقه‌ای، پویا، پیچیده و متلاطم است. نظم تک قطبی به رهبری آمریکا پس زده شده است و نظم نوین جهانی با حضور قدرت‌های متفاوت از جمله جمهوری اسلامی در حال شکل‌گیری است.

*در چنین وضعیتی فشارهای استکبار و اذناب منطقه‌ای آنها در ابعاد سیاسی، اقتصادی، دفاعی، امنیتی، فرهنگی و ... بر جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی افزایش یافته است.

*پس از عملیات وعده صادق، تلاش‌ها برای احیای بازدارندگی رژیم صهیونستی توسط آمریکا آغاز شده است.

*رژیم صهیونیستی پس از عملیات توفان الاقصی، ماهیت نامشروع و بی مسئولیت خود را به نمایش گذاشته است و با ارتکاب انواع جنایت جنگی علیه مردم فلسطین و همچنین ترورها، از خطوط قرمز عبور کرده است.

* اگر بازدارندگی فعال را نداشتیم، قطعا دشمن به کشور ما حمله کرده بود. بازدارندگی و قدرت است که مانع جسارت دشمن شده است.

این خبر تکمیل می‌شود...

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان