لزوم افزایش تعداد کلانتری ها در شهرستان کرمان/سهم ۲۰ درصدی اتباع خارجی در سرقت ها

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ساخت چهار کلانتری در حاشیه شهر کرمان در حال انجام است و تقاضا داریم نسبت به افزایش تعداد کلانتری ها مساعدت شود.

لزوم افزایش تعداد کلانتری ها در شهرستان کرمان/سهم 20 درصدی اتباع خارجی در سرقت ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سرهنگ مهدی پورامینایی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در برخورد با خودروهای قاچاق‌بر سوخت اعللم کرد : در شهر کرمان از ابتدای امسال تاکنون حدود 220 هزار لیتر سوخت قاچاق از 612 خودرو شوتی کشف شده است.

وی در تشریح عملکرد این نهاد افزود : از پرونده هایی که امسال تشکیل شده 53 درصد مربوط به سرقت، و 14 درصد نزاع ، 18 درصد تصادفات و بقیه به سایر جرایم مربوط است.

او با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در بحث رفع تصرفات و تجازو به املاک دولتی همواره فعال عمل کرده است اظهار کرد : از ابتدای امسال آزادسازی 35 هکتار زمین در محدوده شهرستان انجام شده است.

رییس پلیس کرمان با ارائه آمار مستند گفت : 26 درصد از سارقان دستگیر شده ، جزو اتباع خارجی هستند و این اتباع در انجام سرقت ها نیز 20 درصد سهم دارند.

او تصریح کرد :  اخیرا نیز طبق آمار نزاع ها ، بحث های تخلفات در حوزه راهور و پرونده های خانوادگی نیز به جرایم اتباع خارجی اضافه شده است.

پورامینایی کارگاه های ضایعاتی، معتادان متجاهر و اتباع غیرمجاز را سه معضلی خواند که تاکنون حل نشده و تاکید کرد : تخمین می‌زنیم حدود 2 تا سه هزار معتاد متجاهر در سطح شهر کرمان داشته باشیم.

او اعلام کرد : سال گذشته 900 کارگاه ضایعاتی غیر مجاز در شهر کرمان وجود داشت که حدود 450 کارگاه تا کنون پلمب شده اند.

رییس پلیس شهرستان کرمان  در پایان گفت:  آمار آدم ربایی در کرمان نسبت به سال گذشته 43 درصد کاهشی بوده و باید اعلام کرد که بیشترین‌ منشا این پدیده نیز موضوعات مرتبط با مواد مخدر می باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان