فیلم محمدعلی سجادی پس ۶ سال با تغییرنام به سینما می‌آید/ بازگشت کارگردان سریال ممنوعه با خانه شیشه‌ای به سینما

۲ ملودرام اجتماعی به چرخه اکران سینماها اضافه شدند؛ کارگردان سریال پرسروصدای «ممنوعه» با «خانه شیشه‌ای» زندگی یک خواننده پاپ را به سینما می‌آورد و آخرین اثر محمدعلی سجادی پس از ۶ سال با تغییرنام به «سودابه» روی پرده نقره‌ای می‌رود.

فیلم محمدعلی سجادی پس 6 سال با تغییرنام به سینما می‌آید/ بازگشت کارگردان سریال ممنوعه با خانه شیشه‌ای به سینما

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ملودرام‌های اجتماعی همچنان پای ثابت اکران‌های هر هفته سینماها هستند. این هفته نیز 2 ملودرام اجتماعی به چرخه اکران سینماها اضافه می‌شوند؛ یکی پس از گذشت 3 سال از تولید و دیگری پس از 6 سال، تا این دو فیلم نیز در کنار دیگر فیلم‌هایی که مدت زیادی از تولید آنها گذشته در سال 1403 اکران شوند.

لذت تماشای فیلم در «خانه شیشه‌ای»/ آرمان درویش با «سودابه» می‌آید

«سودابه»، ترکیبی دراماتیک با چاشنی جنایت و آرمان درویش

براساس گزارش ایرنا نام محمدعلی سجادی با درام‌هایی گره خورده که اغلب درون‌مایه جنایی و روان‌شناختی داشته‌اند. از شیفته و جنایت تا شوریده و طلاقم بده بخاطر گربه‌ها. سجادی با اینکه بیش از 15 فیلم را کارگردانی کرده اما از سال 97 دست به خلق اثر جدیدی نزده و حالا سودابه را راهی سینماها کرده است.

سودابه محصول سال 97 است. فیلمی در همان سیاق قبلی آثار سجادی اما وجه جنایی آن پررنگ‌تر است. سودابه پیش‌تر بازیچه نام داشته و حالا به این نام تغییر کرده است. آرمان درویش یکی از بازیگران این فیلم است. جالب آن‌که درویش در این اثر پیش از سریال ملکه گدایان که باعث شناخته‌شدن او شد، ایفای نقش کرده است.

داستان این فیلم درباره مهرداد است که با سودابه، خواهر دوست و همکارش سیامک ازدواج می‌کند و او را به خانه قدیمی‌شان می‌برد تا با مادرش زندگی کنند. در آنجا با حوادث عجیب و غریبی روبه‌رو می‌شوند.

علاوه بر درویش، ساناز سعیدی، رضا مولایی، آناهیتا درگاهی، رویا تیموریان، رضا بابک و ستاره اسکندری نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

لذت تماشای فیلم در «خانه شیشه‌ای»/ آرمان درویش با «سودابه» می‌آید

پس از سال‌ها، زندگی یک خواننده پاپ در «خانه شیشه‌ای»

امیر پورکیان هر چه در این سال‌ها و پس از حواشی ممنوعه، کمرنگ بود و دور از رینگ سینما نشسته بود، حالا همزمان هم سریال غربت را در نمایش خانگی منتشر کرده و هم خانه شیشه‌ای را پس از سه سال، روانه سینماها کرده است. خانه شیشه‌ای داستان زندگی یک خواننده پاپ است و شهاب مظفری نیز در آن ایفای نقش می‌کند.

این فیلم که جزئیات بیشتری به جز آن چه گفته شد از آن منتشر نشده، درحالی به باقی درام‌های اجتماعی روی پرده سینما اضافه می‌شود که موضوعی متفاوت دارد و پس از گذشت سال‌ها از اکران فیلم هایی چون سوپراستار، گل یخ، توفیق اجباری و ... قرار است به زندگی یک هنرمند و مصائب او بپردازد.

بهاره کیان افشار، امیر جعفری و پانته‌آ بهرام علاوه بر شهاب مظفری در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. نیما شعبان‌نژاد نیز پس از ممنوعه دومین همکاری خود را با پورکیان رقم خواهد زد.

پورکیان با ممنوعه نشان داد که دغدغه مسائل و آسیب های اجتماعی خصوصا در روابط انسانی را دارد. حالا همزمانی پخش یک سریال و اکران یک فیلم به کارگردانی او می‌تواند نشان دهد که پورکیان همچنان آن دغدغه را در آثارش دنبال می‌کند یا خیر.

فیلم محمدعلی سجادی پس 6 سال با تغییرنام به سینما می‌آید/ بازگشت کارگردان سریال «ممنوعه» با «خانه شیشه‌ای» به سینما

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان