محمود عباس از ترس ترور ترکیه را ترک کرد/ خودداری از حضور در ضیافت شام

یک رسانه ترکیه‌ای گزارش داد که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سفر به ترکیه به دلیل نگرانی از تهدید ترور از سوی رژیم صهیونیستی، از حضور در ضیافت شام با اعضای پارلمان ترکیه خودداری کرده و پافشاری کرد که زودتر، ترکیه را ترک کند.

محمود عباس از ترس ترور ترکیه را ترک کرد/ خودداری از حضور در ضیافت شام

به گزارش خبرآنلاین یک رسانه ترکیه‌ای، امروز(چهارشنبه) به نقل از منابع مطلع نزدیک به محافل حکومتی نوشت که «محمود عباس» رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین مراسم شام با اعضای پارلمان ترکیه را به دلیل نگرانی‌ها درباره تهدیدهای بالقوه ترور از سوی رژیم صهیونیستی لغو کرده است.

خبرگزاری اسپوتنیک با اشاره به انتشار این مطلب در روزنامه «حریت» ترکیه نوشت: گفته شده که این تصمیم، طی سفر محمود عباس به ترکیه اتخاذ شده است. رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در 15 اوت در پارلمان ترکیه سخنرانی کرده و قصد خود برای سفر به نوار غزه را اعلام کرد.

به نقل از ایسنا در گزارش روزنامه حریت آمده است که محمود عباس از «نعمان کورتولموش» تشکر کرده و با اشاره به این که باید پیش از تاریکی به فلسطین بازگردد، گفته است که نمی‌تواند برای ضیافت شام بماند.

طبق این گزارش، عجله محمود عباس به دلیل نگرانی از تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای ترور مقامات فلسطینی بوده است.

رژیم صهیونیستی در بامداد 10 مرداد، شهید «اسماعیل هنیه» رئیس پیشین دفتر سیاسی حماس را که برای شرکت در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور ایران به تهران سفر کرده بود، از طریق شلیک یک پرتابه کوتاه‌برد با سری جنگی به محل اسکان او در پایتخت به شهادت رساند.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان