عکس؛ کریستیانو رونالدو محبوب‌ترین فرد کره زمین!

اسطوره فوتبال پرتغال در آستانه تبدیل شدن به «محبوب‌ترین فرد روی کره زمین در فضای مجازی» است.

عکس؛ کریستیانو رونالدو محبوب‌ترین فرد کره زمین!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو غول دنیای ورزش است که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در تمام دوران شناخته می شود. او حالا با بیش از 900 میلیون دنبال کننده رسانه های اجتماعی، خودش را به یک چهره تاثیرگذار در فضای مجازی نیز تبدیل کرده است.

روز چهارشنبه، رونالدو اولین کانال یوتوب خود را راه اندازی کرد و فالوورهایش را تشویق کرد تا  او را در «ماجراجویی جدید» دنبال کنند. تنها 12 ویدیو در این کانال وجود دارد. او خیلی زود رکورد سریع ترین 1 میلیونی و 20 میلیونی شدن کانال یوتوب را در تاریخ شکست.  تعداد ممبرهای او به رشد خود ادامه داد و تا بعدازظهر پنجشنبه، او به بیش از 22.8 میلیون مشترک رسید. چهارشنبه شب، رونالدو ویدئویی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که در آن لوح طلایی یوتیوب را دریافتت میکند.

به گزارش روزنامه آ اس تا هفته آینده مجموع دنبال کننده‌های رونالدو در فضای مجازی  به «یک میلیارد نفر» خواهد رسید و با این حساب او به محبوب ترین فرد کره زمین تبدیل خواهد شد. بر اساس گزارش رسانه مادریدی، رونالدو در توئیتر (110 میلیون)، اینستاگرام(637 میلیون)، فیس بوک(170 میلیون) و یوتیوب(31 میلیون) دنبال کننده دارد و تنها 52 میلیون دنبال کننده نیاز دارد تا یک میلیاردی شود.

کریستیانو رونالدو در عرض 40 ساعت 31 میلیون دنبال کننده در یوتیوب پیدا کرد تا رکوردی تاریخی در این پلتفرم به نامش ثبت کند که هیچکسی قبل از او به آن دست پیدا نکرده است.دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا به صورت میانگین در هر ساعت 800 هزار دنبال کننده جذب کرده و در عرض کمتر از 2 روز به اندازه 3 برابر جمعیت تهران به طرفدارانش اضافه شده است.

عکس؛ کریستیانو رونالدو محبوب‌ترین فرد کره زمین!

اسطوره پرتغالی پیش از در اینستاگرام با داشتن 637 میلیون دنبال کننده پرطرفدارترین فرد در این پلتفرم بود.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان