نماینده مجلس: رأی بالا و کم‌سابقه به همه کابینه که هیچ وقت دیگر شاهدش نبودیم را هم دیدیم

یک نماینده مجلس گفت: مجلس به نیابت از مردم هم افزایی و همدلی کامل را با دولت انجام داد. شروع کار دولت و مجلس با برنامه هفتم همزمان شده است و ان‌شاالله در عمل هم متوجه مشکلات مردم باشد.

نماینده مجلس: رأی بالا و کم‌سابقه به همه کابینه که هیچ وقت دیگر شاهدش نبودیم را هم دیدیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی یوسفی ، درباره تعامل و همکاری بین دولت و مجلس بعد از جلسه رأی اعتماد و رأی آوری تمامی وزرای پیشنهادی دولت، گفت: نمایندگان بی‌بدیل‌ترین و کم‌سابقه‌ترین نوع تعاملات بین مجلس و دولت را نشان دادند.

نماینده اهواز و باوی در گفتگو با ایلنا، با بیان این‌که جلسه رأی اعتماد یک پیام بسیار روشن و شفافی برای دشمنان این کشور داشت، اظهار داشت: برخی‌ها می‌گفتند بین ارکان نظام هماهنگی نیست؛ اما درایت مقام معظم رهبری و همکاری بین دولت و مجلس نشان داد که ظرف کمتر از 3 ماه بعد از شهادت رئیس‌جمهور کارها سامان یافت، اگر این حادثه در کشور دیگری اتفاق می‌افتاد ممکن بود آن کشور دچار ناآرامی‌های داخلی شود اما در کارها خللی ایجاد نشد و رئیس‌جمهور جدید مستقر شد.

وی یادآور شد: برخی‌ها انتخابات را مهندسی شده می‌دیدند و می‌گفتند نظرات متفاوت سیاسی در این کشور جایگاهی ندارد و این دروغ محض بود و انتخاب آقای پزشکیان نشان داد ملاک رأی مردم است. بعد از آن باز هم گمانه‌زنی‌های بعدی و تخریب‌های برخی از دشمنان این کشور را شاهد بودیم که گفتند قطعا بین مجلس که قاطبه‌اش جریان سیاسی متفاوتی است با دولت تعامل اتفاق نخواهد افتاد اما رأی بالا و کم‌سابقه به همه کابینه که ما هیچ وقت دیگر شاهدش نبودیم را هم دیدیم. حتی در مجلس اصولگرا دولت اصولگرا تمام وزرایش رأی نیاوردند؛ حتما به خاطر دارید در دولت قبل (دولت سیزدهم) به یک وزیرش مجلس رأی نداد، در مجلس اصلاح طلب هم به چند وزیر دولت روحانی رأی داده نشد. اما این مجلس رأی بالا و بی‌سابقه‌ای به همه وزرا داد و این پیام بی‌سابقه مجلس بود  که امروز فصل کار و همدلی است. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این نکته هم باید به یاد داشته باشیم که مجلس به نیابت از مردم هم افزایی و همدلی کامل را با دولت انجام داد. شروع کار دولت و مجلس با برنامه هفتم همزمان شده است و ان‌شاالله در عمل هم متوجه مشکلات مردم باشد.

وی تاکید کرد: در این همراهی نمایندگان و همدلی تام و تمام با دولت بناست برداشت مشکلات مردم اتفاق بیفتد و باید بیش از قبل به مشکلات و معیشت مردم توجه شود.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان